Vurderer healer

føler VIRKELIG med deg,tror vi har det ganske likt! hun er trøtt fra hun "legger seg" i 19-20 tida,men greier ikke å sove lenger enn en liten dupp. og blir urolig resten av kvelden og våken selv om hun er trøtt..urolig på natt også. men hun er blid og opplagt i perioder på dagen. skjønner ingenting. har prøvd osteopat, lege, manuell terapeut. huff:-( håper vi finner ut av det tilslutt begge to!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Dora80

føler VIRKELIG med deg,tror vi har det ganske likt! hun er trøtt fra hun "legger seg" i 19-20 tida,men greier ikke å sove lenger enn en liten dupp. og blir urolig resten av kvelden og våken selv om hun er trøtt..urolig på natt også. men hun er blid og opplagt i perioder på dagen. skjønner ingenting. har prøvd osteopat, lege, manuell terapeut. huff:-( håper vi finner ut av det tilslutt begge to!!!!!!!!!!!!

Som om jeg skulle skrevet det selv... [:(] Her har vi vært gjennom utallige besøk hos lege, kiropraktor, manuell terapaut/ostopat, fotsoneterapaut, vært innlagt to ganger på sykehuset, helsestasjonen er vi innom rett som det er og nå healer.. Så nå gir jeg opp.. Hva sier legen din da?

På dagen er det ikke noe problem, han er verdens snilleste og blideste på dagen [:)] Heldigvis!

det er og blir et mysterium altså. Nei legen snakket bare såvidt med oss,men hun sa at enkelte barn bare er så urolige osv,at det ikke hørtes så unormalt ut...men hun henviste til et privatsykehus som kan mer om barn og allergier osv. da vi var der testet de for kumelkallergi osv,men det var negativt. Man kunne ha det allikevel da pga de fleste får negativt svar..men siden hun har hatt slik eksemhud trodde legen at hun ville fått utslag på testen hvis hun hadde allergier. så hun tenkte det fremdeles luftplager..hun har jo mye luft,men synes det er så rart at hun kan ha det så bra på dagen når hun er våken....ahhhhhh,blir gal snart. får jo ingen tid for seg selv når det er slik på både kveld og natt. har dere vært innlagt også??pga dette el?

Noe likens som her da... Bare at her sa barnelegen at han hadde melkeallergi selv om prøvene var negative, så vi prøvde det i tre uker uten forbedring, og da sier kommunelegen og helsesøster at de tror ikke det er allergi [:@][:)][&:] så nå har vi kuttet det ut igjen, og det går helt fint...

Har vært innlagt fordi han skrek så ille, at legen og helsesøster ville ha han sjekket, da var han vel rundt 6 uker..

Sendte ei ny mld til healeren igår kveld da, og fikk tilbake at han skulle jobbe med han i en halvtime, så skulle jeg gi beskjed hvordan resten av kvelden og natten har vært, og han var urolig og skrek en del til han endelig sovnet rundt midtnatt, og sov til 6!!!!! [:D] Det har alderi skjedd før, så kanskje ting holder på å snu.. men han er fortsatt veldig avhengig av å ligge sammen med meg da [8|][&o]

oi! 00-6 var jo kjempelenge! så godt! håper det fortsetter da![:)] Ina har blitt bedre ang skriking siden hun var helt nyfødt for da skrek hun mye mer på dagen også. Nå er hun blitt så aktiv på gulvet og er da mer fornøyd,men kveldene og nettene er de samme,og soving generelt egentlig.
den siste uka har det hent noen dager at hun har sovet en dupp som er skikkelig lang på dagen,1,5 time eller 2 timer. Da er vi helt i sjokk..men det er kun av og til og aldri på kvelden..........jeg har ikke prøvd kiropraktor enda,men føler nå at det er nyttesløst uansett. Hun manuell terapeuten skulle jo være veldig erfaren og flink så om ikke det hjelper...men skal til ny time hos henne neste mandag da.
Håper det holder på å snu hos dere da[:)]

oi! 00-6 var jo kjempelenge! så godt! håper det fortsetter da![:)] Ina har blitt bedre ang skriking siden hun var helt nyfødt for da skrek hun mye mer på dagen også. Nå er hun blitt så aktiv på gulvet og er da mer fornøyd,men kveldene og nettene er de samme,og soving generelt egentlig.
den siste uka har det hent noen dager at hun har sovet en dupp som er skikkelig lang på dagen,1,5 time eller 2 timer. Da er vi helt i sjokk..men det er kun av og til og aldri på kvelden..........jeg har ikke prøvd kiropraktor enda,men føler nå at det er nyttesløst uansett. Hun manuell terapeuten skulle jo være veldig erfaren og flink så om ikke det hjelper...men skal til ny time hos henne neste mandag da.
Håper det holder på å snu hos dere da[:)]

Ja jeg håper sånn at det snur!! Er nok healeren som har fått det til å snu her.. Har dere healer rundt dere???? PRØV sier jeg bare, han kan ikke gjøre noe galt uansett...

ingen aning. Bor i Trondheim,så burde vel være noen i nærheten ja. Skal ta ferdig behandling hos manuell terapeuten først tenker jeg. Prøve en ting om gangen,kan jo hende det hjelper over tid! Lov å håpe[:)]

ingen aning. Bor i Trondheim,så burde vel være noen i nærheten ja. Skal ta ferdig behandling hos manuell terapeuten først tenker jeg. Prøve en ting om gangen,kan jo hende det hjelper over tid! Lov å håpe[:)]

Ja sånn tenkte jeg også.. kunne ikke prøve en ting før en annen var "ferdig" på en måte.. Krysser fingrene for at lillegullet ditt også sover snart!!!

Back
Topp