Vurderer du tøybleier?

Brukte papirbleier med vesla. Har vurdert tøybleier på nestemann men ver ikke helt.
 
Ja, har vurdert det. Om jeg gjør det, kommer vi nok til å kjøre papir når vi er ute og tøy hjemme. Rett og slett for å slippe å gå rundt meg skitne bleier i vesken over lang tid. Men vi får se. Brukte papir på første, men har lyst å prøve tøy denne gangen.
 
Her blir det tøybleier hjemme vertfall :) tror ganske mange har litt "gammeldagse" tanker om tøybleier, at vaskemaskinen blir full av bæsj osv. Noe som absolutt ikke stemmer når man bruker rispapir, da lemper man avføring i do.
Blir nok brukt noe papir bleier også skal du se, i forbindelse med reising og lignende :)
 
Prøvde tøybleier sist, men ble ikke overbevist. Ble så klumpetf og stort, og likevel holdt det ikke tett.
 
papir
 
går for vanlige papirbleier denne gangen også :p trenger ikke mere jobb ift bleieskift :p
 
Papir sist og denne gangen blir det også papir .
 
Brukte tøy bleier en 7-8 mnd sist. Har ikke tenkt på om Jeg skal det igjen enda
 
Har tenkt å prøve med tøybleier, så får vi se hvordan det går :) Regner nok med at det blir litt papir også i begynnelsen hvor alt er veldig uvant (venter min første). Det finnes utrolig mange søte design der ute! Og så er det jo en bonus at det er miljøvennlig :)
 
Har tenkt å prøve med tøybleier, så får vi se hvordan det går :) Regner nok med at det blir litt papir også i begynnelsen hvor alt er veldig uvant (venter min første). Det finnes utrolig mange søte design der ute! Og så er det jo en bonus at det er miljøvennlig :)
Jeg møtte ei i sommer som bruker tøybleier. og jeg ble positivt overrasket..
var mye enklere enn jeg trodde.
Jeg vurderer og prøve men har ikke bestemt meg ennå
 
Back
Topp