Jeg sliter sånn med ammeteknikken. Får kun til å amme i en bestemt lenestol med masse puter. Det byr på utfordringer i det daglige. Greit nok på nettene og når jeg er alene hjemme. Men når storesøster kommer hjem fra bhg så er det så dumt å måtte sitte i den stolen som står på soverommet.
Merker og at det minker på melka. Vurderer derfor å gå over til å pumpe. Jeg fullpumpet med storesøster og det fungerte fint. Fikk ikke til å amme den gangen heller.
Så spørsmål til dere som pumper
Hvor ofte pumper dere?
Gir dere mme i tillegg eller har dere nok melk?
Hvorfor pumper dere? (Hvis dere ønsker å fortelle det)
Merker og at det minker på melka. Vurderer derfor å gå over til å pumpe. Jeg fullpumpet med storesøster og det fungerte fint. Fikk ikke til å amme den gangen heller.
Så spørsmål til dere som pumper
Hvor ofte pumper dere?
Gir dere mme i tillegg eller har dere nok melk?
Hvorfor pumper dere? (Hvis dere ønsker å fortelle det)

ikke lett å virkelig ønske å fullamme, og ikke få det til. Hvertfall ikke med det enormt dårlige helsevesnet som gir deg følsen av å være en udugelig mor. Jeg hadde fødselsdepresjoner i starten pga alt presset. Etterhvert lot jeg hver å ta noen som helst råd fordi det gjorde meg bare mer og mer frustrert. Det viktigste er at du gjør det du føler er rett for deg! Det viktigste for den lille er at mor har det bra, ikke den fordømte morsmelka!