vugge

september2014

Gift med forumet
Septembermødre <3
er det noen som skal ha vugge til babyen? f.eks på soverommet eller i stua?
jeg har tenkt mye frem og tilbake og heller mer og mer på å få tak i ei vugge.
men ønsker ikke noen stor vugge.
hvilke mål bør den ha? hva er standard?
jeg har funnet en som er b89 d 69 h60 koster 1695,-(litt dyrt da) [&:]

Vi har vugge i stua.[:)]
Aner i grunn ikke målene på den, men vi kjøpte den på finn. Betalte 1750 kr. Fikk da også med madrass og div. andre ting.
Litt dyr til å være privat, men den er brunbeiset, ikke hvit.[:)]

Får låne av en venninne, tror ikke jeg hadde kjøpt hvis jeg ikke fikk låne en. men er jo litt greit å ha en vugge på stuen[:)]

Jeg har vugge både på soverommet og i stua. Den ene har jeg hatt og den andre har sambo hatt som baby. Vet ikke måla på de, men den ene er ganske liten og kan ikke brukes så lenge.
Kjempefint med vugge da [:)]

Vi skal også ha vugge i stua. Leandervuggen - som henger i taket. Valgte denne fordi vi har en liten hund, som jeg ikke vil skal rekke opp [:)] Vet ikke målene, men har lest at den kan brukes frem til babyen begynner å reise seg..

Jeg har vugge på soverommer. Bredde ca 50 og lengde ca80, min morfar som har laget den...

åh så koselig [:D] kjenner ingen som kan lage vugge til meg..så må nok kjøpe. tenker det er veldig praktisk. så slipper jeg å legge tulla nede på soverommet eller bruke bagen til vogna.
får se om jeg får overtalt min mann til kjøp av vugge. hehe [:D]

Vi har vugge i stua, som pappa'n min har treskjært for ca 15 år sida.

den er helt nydelig, og jeg kan nesten ikke vente med å legge på ett nydelig blondedynetrekk, og dille det koselig til... =)

vi henta den i helga, og det var stort når det endelig var min tur å få den hjem, og ikke bare søskna mine når de hadde små.. =)

mai2010: legg ut annonse i avisa eller noe sånn, om at du ønsker å kjøpe. Selv kjøpte vi en nydelig, hjemmelaget vugge for 200 av ei dame jeg jobber med. Hun villle bare ha den unna [:)] Eneste negative er at den er blå, men med noen strøk maling er den god som gull [:)]

Vi har vugge på stua og synes det er veldig greit så han kan ligge der å sove på dagtid :) Vi har Sofievugge og den er lengde-105 og bredde-52. Vi fikk vugge + madrass til 1000 kr, men det er fordi jeg har ei venninne som jobber i babybutikken så fikk en del rabatt :) Koster 1599 kr for vugge+madrass+himmel til vanlig :)

Vi har vugge i fra førstemann, som skal stå på stua:) 

Vi har vuggen etter Noah. Den skal vi bruke i soverommet [:)]

Nja, vi lurer på å kjøpe en Miyo Baby Hammock. Sånn babyhengekøye på stativ. 

her skal vi ha moseskurv i stua:)  

eg skal låne vugge av søsteren min[:D] veldig greit å ha i stua...  Tror eg hadde kjøpt meg leandervugge vist eg ikkje hadde noen å låne av..

Vi skal ha vugge i stua, svigerfar har laget og skjært ut mønsteret i den[:D] Kommer til å bruke vuggen om dagen og senga hans på soverommet kun om natten tenkte jeg...

Vi har kun en sprinkelseng på rommet vårt. Har ikke noe i stua, men vi bor bare i leilighet så hun kan fint sove på soverommet om dagen også, det er bare 5-10m unna oss og døra kan jo stå åpen.
Dessuten så kan hun dorme på fangene våre eller i sofaen osv. bare å ordne til mad babytepper og sånn[:D]

Når vi flytter til større leilighet skal vi ha vugge i stua. Det er en vi hadde hjemme da jeg var liten, vi må bare kjøpe ny madrass til den [:)]

Back
Topp