vugge

Vi har vugge som går i arv - som mammaen min kjøpte til første barnebarnet sitt (mitt) - som jeg nå får tilbake [:)]

I tillegg ønsker jeg meg en hvitmalt lav vugge som jeg kan ha til "dagsoving" i stua. Det er så mye koseligere enn å ha bagen stående inne i stua.
Har plass til det, så hvorfor ikke.
er mye på finn.no om dagen for å finne drømmevuggen... [:D]

Vi skal ha vuggen som mannen min lå i da han ble født for 30 år siden [:D]

ORIGINAL: lillebebis

Vi har vugge på stua og synes det er veldig greit så han kan ligge der å sove på dagtid :) Vi har Sofievugge og den er lengde-105 og bredde-52. Vi fikk vugge + madrass til 1000 kr, men det er fordi jeg har ei venninne som jobber i babybutikken så fikk en del rabatt :) Koster 1599 kr for vugge+madrass+himmel til vanlig :)

Denne har vi kjøpt også:)

vi har vugge på soverommet!!!!
pappa laget den til sønnen vår....den er kjempefin ,har treskjært en blomst på hodestykket[:D]

ORIGINAL: mai2010

åå den var søt! [:D]
barnashus som selger den? mener jeg har sett den før [:D]

er det meg du spurte?:) hvis ja så ja de selger sånne kurver på barnashus bare at de er dyre[&:] jeg har kjøpt den på finn for 500kr:) fikk stativen i tilleg:) på barnashus så at bare kurven koster nesten 1500kr[:'(]

Vi har en arvevugge som vi skal ha i stua. Har knøttlite soverom, så vi vurderer å kjøpe en takhengt vugge der inne, så mor slipper å fly ræva av seg på natten:)

Vi har Leandervugge som Patrick brukte som baby. Den kommer vi til å ha de første mnd på soverommet, til Patrick er tilvent fullstendig å sove i stor seng. Da får lillegutt stokke-senga hans tenker vi:)

Jeg skal ha sann der korg jeg :) sann me himmel og sånn:)
men har også hørt at det er lurt med lekegrind. for det varer lenger.osv.... så det kan jo være ett alternativ for de som ikke har vugge eller korg. :)

Back
Topp