Vugge

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Noen som skal ha vugge da?

Jeg har SÅ lyst på det denne gangen :) Sikler på noen på finn nå :P

Jeg har veldig lyst på!! Men tror ikke det blir. Vi får ei babykorg av svigerinna vår som de har brukt. Så vi tenkte å ha den stående i stua :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har veldig lyst på hengevugge i stuen, men vi har denne sengen nå. Litt usikker på om den skal brukes.
ImageUploadedByBV Forum1407502061.411870.jpg
Sikkert kjekt å ha vugge man kan bevege

Jeg får se. Har litt lyst på hengevugge, men må se om det passer dit vi flytter.
Vugge på gulvet skal jeg ikke ha, skal samsove med babis koblet på i sprinkelseng.

Har veldig lyst på hengevugge i stuen, men vi har denne sengen nå. Litt usikker på om den skal brukes.
Vis vedlegget 71755
Sikkert kjekt å ha vugge man kan bevege
Den var veldig fin da :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nope! Skjønner ikke helt poenget med en seng, en vogn og en vugge... Vogna kan jo taes inn for å evt sove i, men man har jo seng allikevel. Så jeg skjønner ikke greia :p

Vi skal ha vugge, ei som er i familien til sambo:) Vi får den ferdig levert med sengetøy oppreid av svigermor:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Mamma har ei so søstrene mine har hatt te sine små, so den sku eg og få låna!;) sånn på golvet, syntes dei virka veldi kos.. :-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Skal sannsynligvis bruke samme babykurven som jeg brukte da jeg var baby :-) brukte den til gutten min også :-)

"lurerfæltpåhvorfordetersåviktigåviteatjegtasterframobilen"

Har både korg og vugge etter de eldste så kommer til å bruke de til nurket og :-)

Her blir det vugge ja :) får av ei venninne :) synes det er så kos med vugge som babyen kan ligge i stua :) istede for å drasse med seg hele barnevogna inn :)!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal ha vugge ja. Den har vært i familien siden min mor var baby :) hadde den til storebror også. Når vi fink han så sov han i vugga på soverommet. Men nå blir vugga å stå på stua også har vi seng på soverommet.

Nope! Skjønner ikke helt poenget med en seng, en vogn og en vugge... Vogna kan jo taes inn for å evt sove i, men man har jo seng allikevel. Så jeg skjønner ikke greia :p

Har så liten leilighet så det å dra hele vogna inn og ut gidder jeg ikke, pluss ekstra vask :P Men med de to andre var det ikke noe problem å legge de i senga med en gang. Med siste så måtte hun ligge i bagen og det var slitsomt å bare den frem og tilbake og rundt i stua og soverommet :P Tenkte kanskje en liten vugge hadde vært greit, men da er jeg jo tilbake til bæringen :P

Vurderer men klarer ikke å bestemme meg. Har heller ikke sett behovet for det før :P

Back
Topp