Vugge til stuen

Linkii

Forelsket i forumet
Har dere vugge til stuen? Forrige barnet brukte vi ikke dette. Sååå usikker på om vi skal ha det denne gangen..? :) Hører gjerne andre sin erfaring!
 
Vi hadde ikke til nr1 pga plassmangel. Hadde leander vugge i stativ nå til nr2 og digga det :)
 
Hadde Leandervugge hengende fra taket til førstemann, vil si vi brukte den masse[emoji4] Så vi prøver den til neste også, aldri godt å vite i forkant hva som slår ann hos den lille[emoji28]
 
Vi brukte våres vugge kansje 4 ganger tror jeg. Han endte i babynest i lekegrinda istede..
 
Her bruker vi vuggen som jeg lå i som baby. Bruker den hver dag med babynest i, og småen stortrives i den [emoji7]
Er hjul på vuggen også, så jeg kan trille baby med meg dit jeg skal, veldig greit [emoji4]
 
Tror vi ender med babynest eller vognbag :shy: vi har ikke så mye plass til vugge i stuen
 
Vår trivdes ikke i vugga. Hun var en makk og lå alltid klint oppi ene kanten.. synd, for den er så fin! Til neste har vi jo ei storesøster som løper rundt, så da er nok lekegrind og babynest enklest
 
Vi skal ha det [emoji5]
 
Vi har slyngevugge og den er genial! Henger i dørkarmen inn til kjøkkenet, hun ligger der når vi lager mat eller flaske. Kan flyttes enkelt rundt ved behov og så er hun ikke på gulvet, kjekt med to katter og en femåring.
 
Har Bedside-crib med hjul, og soverommet vårt er i samme etasje som stua, så tenker jeg bare kan ta opp sida på senga og trille den ut i stua :)

Evt bruke Emmaljunga Mondial-vognbaggen som «dagvugge» (om det blir nødvendig med vuggebevegelsen for den kan man faktisk vugge på).

Og kanskje en vippestol med huskefunksjon om behovet melder seg (hadde god nytte av en sånn sist!)
 
Vi hadde Leander vugge. Ingen av barna var spesielt glad i den :( Førstemann lå egentlig aldri i den. Vi prøvde de første ukene, men han sov mye bedre andre steder, som i vogna og på sofaen. Nr to lå i den de første ukene, deretter ble det bæresele, vippestol og seng.
 
Jeg har lyst å bygge noe ala So-Ro-vuggen, men har ikke bestemt meg for om vi egentlig har plass. Men det hadde vært veldig koselig å føre en hjemmelaget vugge videre :hug003
 
Vi brukte vugge til nr 1, men nyttet ikke med nr 2 da eldste bare skulle krype oppi der (19,5mnd mellom dem) :p
 
Vugga (tradisjonell og håndlaget) er mer populær blant storebror og vennene hans :p Babynestet blir brukt daglig:)
 
Har, men ingen av barna har brukt den noe særlig [emoji85] vi tok den fram igjen til lillebror nå, men han har sovet der et par ganger på 2,5 mnd. Storesøster bruker den derimot som stol/seng til å ligge å se på barne-TV i nå, så sånn sett er den jo litt brukt [emoji6]
 
Tenkte på å ta ned vår fra loftet, men nei. Blir nok ikke brukt uansett, så hvorfor ha den stående i veien liksom? Går for babynest i sofaen, og brystkassesoving.
 
Vi hadde det, fjernet den forrige helg. Hadde nok klart oss uten, siden hun ikke ville ligge i den...
 
Her bruker vi bare lekegrinden når den tid kommer :) Har en behagelig madrass i den så hun kan fint sove i den på dagtid. Skal ha vugge på soverommet.
 
Back
Topp