Vugge eller lekegrind??

Da har jeg ombestemt meg, vi går for lekegrind allikevel siden den kan bli brukt fra starten av og kan brukes dobbelt så mye lenger eller enda lenger enn en vugge kan bli brukt :-)

Det går også an å kjøpe en babygym som en midlertidig erstatning for grind- men grinda får du brukt mer ettersom barnet vokser! Vugget bruker du maks et halvår...

Ja det er vel litt lyd på disse papegøyene også - men utrolig hva babyene kan venne seg til også. Dere må
Nesten bare prøve. Men jeg må jo ærlig innrømme at jeg føler med mannen din som sikkert håper intenst at dette skal gå bra. Jeg sitter jo i samme situasjon selv.

Ja vugge kan jo ikke brukes så lenge og lekegrind derimot kan brukes lenger og med føre funksjoner på sikt. Anbefaler deg å titte på felix lekegrind. Den kjøpte vi og som sagt den kan brukes til å sove i når baby er liten og senkes ned og til å leke i når baby begynner å reise seg osv. :)

Ja det er vel litt lyd på disse papegøyene også - men utrolig hva babyene kan venne seg til også. Dere må
Nesten bare prøve. Men jeg må jo ærlig innrømme at jeg føler med mannen din som sikkert håper intenst at dette skal gå bra. Jeg sitter jo i samme situasjon selv.

Ja vugge kan jo ikke brukes så lenge og lekegrind derimot kan brukes lenger og med føre funksjoner på sikt. Anbefaler deg å titte på felix lekegrind. Den kjøpte vi og som sagt den kan brukes til å sove i når baby er liten og senkes ned og til å leke i når baby begynner å reise seg osv. :)
Ja det er mye lyd fra denne :-) Den snakkes og snakker å lager noen sinnsykt høye lyder hele dagene, men det skal nok gå bra :-) Og ja jeg skjønner han jeg også når det kommer til det så jeg håper jo for all del at det går bra :-)

Er det den BabyDan felix lekegrind du snakker om? For det er den jeg har sett på og kommer til å kjøpe :-)

Jeg ville nok valgt lekegrind, men spørs jo litt om du kan velge når du skal få noe i gave da.. spørs på hvilket forhold dere har og om de spør deg/dere først..

Ja det er mye lyd fra denne :) Den snakkes og snakker å lager noen sinnsykt høye lyder hele dagene, men det skal nok gå bra :) Og ja jeg skjønner han jeg også når det kommer til det så jeg håper jo for all del at det går bra :)

Er det den BabyDan felix lekegrind du snakker om? For det er den jeg har sett på og kommer til å kjøpe :)

Ja!!! Det er akkurat den jeg mener :)

Ja farge er jo smak sak :) vi har black and white i stua så vi valgte faktisk svart lekegrind :)
Den har veldige mange gode omtaler på
Nettet og ser fantastisk fin ut :)
Gleder meg til å bruke den :)

Ja farge er jo smak sak :) vi har black and white i stua så vi valgte faktisk svart lekegrind :)
Den har veldige mange gode omtaler på
Nettet og ser fantastisk fin ut :)
Gleder meg til å bruke den :)
Ja det er smak og behag :-) her går det i kun hvitt så da måtte lekegrinden også være hvit :-) jeg også gleder meg til å bruke den, men må først få kommet meg ut til babyshop for å bestille den og så må Lille komme sånn at den blir brukt :-)

Vi har fått/arvet vugge av svigers, og fått lekegrind av mine foreldre til jul,
Vi har to hunder, og av den grunn ønsket jeg meg lekegrind, slik at hundene ikke kan nå opp.
Selv om hundene er veldig tålmodige med barn, kan man aldri være forsiktig nok! Greit at barnet har en egen plass til å ligge, og etter hvert leke.
Føler seg litt tryggere om man må snu ryggen til i 2 sekund!

Har ikke hatt lekegrind med de to største. Ingen av dem har villet sove inne i ro etter at de ble eldre enn 1 mnd, så her var det kun vogna som ble brukt til soving. Har en familievogge som blir sendt rundt og er kjekk å ha på soverommet til de er ca 4 mnd kanskje.

Back
Topp