Ønskebarnnr2
Gift med forumet
Da har jeg ombestemt meg, vi går for lekegrind allikevel siden den kan bli brukt fra starten av og kan brukes dobbelt så mye lenger eller enda lenger enn en vugge kan bli brukt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er mye lyd fra denne Den snakkes og snakker å lager noen sinnsykt høye lyder hele dagene, men det skal nok gå bra Og ja jeg skjønner han jeg også når det kommer til det så jeg håper jo for all del at det går braJa det er vel litt lyd på disse papegøyene også - men utrolig hva babyene kan venne seg til også. Dere må
Nesten bare prøve. Men jeg må jo ærlig innrømme at jeg føler med mannen din som sikkert håper intenst at dette skal gå bra. Jeg sitter jo i samme situasjon selv.
Ja vugge kan jo ikke brukes så lenge og lekegrind derimot kan brukes lenger og med føre funksjoner på sikt. Anbefaler deg å titte på felix lekegrind. Den kjøpte vi og som sagt den kan brukes til å sove i når baby er liten og senkes ned og til å leke i når baby begynner å reise seg osv.
Ja det er mye lyd fra denne Den snakkes og snakker å lager noen sinnsykt høye lyder hele dagene, men det skal nok gå bra Og ja jeg skjønner han jeg også når det kommer til det så jeg håper jo for all del at det går bra
Er det den BabyDan felix lekegrind du snakker om? For det er den jeg har sett på og kommer til å kjøpe
Den er fin, og faktisk den vi skal kjøpe vi skal ha hvit daJa!!! Det er akkurat den jeg mener
Ja det er smak og behag her går det i kun hvitt så da måtte lekegrinden også være hvit jeg også gleder meg til å bruke den, men må først få kommet meg ut til babyshop for å bestille den og så må Lille komme sånn at den blir bruktJa farge er jo smak sak vi har black and white i stua så vi valgte faktisk svart lekegrind
Den har veldige mange gode omtaler på
Nettet og ser fantastisk fin ut
Gleder meg til å bruke den
Vi skal nok også bruke vogna til soving eller ihvertfall baggen til vogna siden den har vuggefunksjon Så mye derfor vi bestemte oss for lekegrind fra starten avSniker litt... jeg har brukt lekegrind å om det ikke er for varmt ute brukes vogna til soving