Vi kommer til å bruke leandervugge i stua. Hadde det til storebror og den ble flittig brukt.
tenkte på den, men di kan jo ikke bruke den så lenge.. vanskelig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kommer til å bruke leandervugge i stua. Hadde det til storebror og den ble flittig brukt.
Nei, den holder bare noen måneder. Men vi fikk kjøpt vår brukt på finn til en fornuftig penge så føler absolutt at den har blitt brukt nok til prisen vi betalte.tenkte på den, men di kan jo ikke bruke den så lenge.. vanskelig!
Gjorde vi å! Funker veldig bra synes jegMed første så hadde vi bare vognbagen i stua husker jeg. Sto i sofaen eller et annet sted i nærheten. Denne gangen har vi stokke bounce'n sleep lett og flytte rundt på.
Hunden vår er liten eller ja corgi. Men tenker må jeg på do eller noe annet så vil jeg føle det er tryggere å la mini ligge i Lekegrind enn en vippestol eller noe annet.tenker litt på den lekegrinda jeg også.. har mer enn god nok plass, og har hund så greit å kunne skille di når lille blir eldre å kan finne på å lugge osv.. er en liten rase tenkte på den stokke sleep ett eller annet som vokser med barnet også.. men må tenke på hva vi egentlig har bruk for.. dere har værtfall vært til god hjelp som førstegangs blir det nok mer enn man egentlig trenger av utstyr
Hunden vår er liten eller ja corgi. Men tenker må jeg på do eller noe annet så vil jeg føle det er tryggere å la mini ligge i Lekegrind enn en vippestol eller noe annet.
Trenger man sengekant i lekegrind ?
Okei litt usikker på om jeg vil ha detjeg tror ikke personlig det.. men det er mulig fordi jeg har en del småsøsken og tantunger og det har gått supert uten for de.. eneste er at de kan sette fast føtter/armer mellom sprinklene.. og mange mener det er trygghetsfølelse å ha det