vugge/dagseng?

Vi kommer mest trolig til å ha vogge i stua, og seng på vårt soverom i starten.. Må bare bestemme oss for hvilken seng vi skal kjøpe :) vogga er arv fra min familie

Har vugge i stua, har også lekegrind men kommer ikke til å bruke den som soveplass :)

Fant ut at liggedelen i vognen kan brukes som vugge når man setter den på gulvet. Kjøper nok ikke noe eget, og hun skal få bruke meg som seng så ofte hun vil :)

Kjøpte brukt vugge til stuen.men angrer litt no når jeg kom på at vi og må ha lekegrind etterhvert pga kanin som løper løs. Så blir vel vugge i starten og lekegrind og sove i vognen etterhvert :-)

tenker litt på den lekegrinda jeg også.. har mer enn god nok plass, og har hund så greit å kunne skille di når lille blir eldre å kan finne på å lugge osv.. er en liten rase :) tenkte på den stokke sleep ett eller annet som vokser med barnet også.. men må tenke på hva vi egentlig har bruk for.. dere har værtfall vært til god hjelp :) som førstegangs blir det nok mer enn man egentlig trenger av utstyr

tenker litt på den lekegrinda jeg også.. har mer enn god nok plass, og har hund så greit å kunne skille di når lille blir eldre å kan finne på å lugge osv.. er en liten rase :) tenkte på den stokke sleep ett eller annet som vokser med barnet også.. men må tenke på hva vi egentlig har bruk for.. dere har værtfall vært til god hjelp :) som førstegangs blir det nok mer enn man egentlig trenger av utstyr
Hunden vår er liten eller ja corgi. Men tenker må jeg på do eller noe annet så vil jeg føle det er tryggere å la mini ligge i Lekegrind enn en vippestol eller noe annet.

Hunden vår er liten eller ja corgi. Men tenker må jeg på do eller noe annet så vil jeg føle det er tryggere å la mini ligge i Lekegrind enn en vippestol eller noe annet.

skjønner den! her er bikkja så avhengi evt nysgjerrig at hu dilter etter over alt.. eller så ligg hu å søv :p bryr seg fint lite om unger/babyer..
men får se hvordan hu tar det - man vet jo aldri! vanskelig med første. .

Vi skal ha vugge i stuen, syntes det var greit med en plass å legge storebror så han fikk sove i fred i løpet av dagen, samtidig som jeg syntes at senga skal brukes på natten. Også har vi kurv på vårt soverom frem til babisen skal sove på eget rom. Og innen den tid så håper jeg babisen har vendt seg til å sove i vogn på terrassen.

Trenger man sengekant i lekegrind ?

jeg tror ikke personlig det.. men det er mulig fordi jeg har en del småsøsken og tantunger og det har gått supert uten for de.. eneste er at de kan sette fast føtter/armer mellom sprinklene.. og mange mener det er trygghetsfølelse å ha det :)

jeg tror ikke personlig det.. men det er mulig fordi jeg har en del småsøsken og tantunger og det har gått supert uten for de.. eneste er at de kan sette fast føtter/armer mellom sprinklene.. og mange mener det er trygghetsfølelse å ha det :)
Okei :) litt usikker på om jeg vil ha det

Back
Topp