vugge/dagseng?

Lykkeligfargeklatt

<3 lillegutt i magen
Aprilbarna`15
Skal dere ha noe på stua som lille sksl sove dupp i?
isåfall hva da?.. vugge/seng/lekegrind o.l?
er så usikker pp om jeg i det heletatt må/skal ha det.. hmm!

Vurderer lekegrind, mest pga hund.. men om han skal sove der vet jeg ikke.. soverommet er i samme etasje så mulig han sover i senga si..

Har kjøpt lekegrind. Mest pga hund og katt men kommer nok til å bruke den lit smålurer siden soverom er etasjen under og jeg er lat..

Vi har sånn moseskurv med vuggedel på etter storebror. Synes den var gull så den blir tatt i bruk nå også. Til soving natt og dag. Jeg synes grindsenga blir så stor første tiden!

Vi har fått låne en vugge av svigers som deres unger brukte. :) Den skal vi ha på stua. Sprinkelseng på soverommet.

Har kjøpt tiny love vippestol, og den kan brukes i 3 forskjellige stillinger. Så tenker at den er fin å bruke på dagtid , hvis hun ikke sover i vogna.:)

Skal dere ha noe på stua som lille sksl sove dupp i?
isåfall hva da?.. vugge/seng/lekegrind o.l?
er så usikker pp om jeg i det heletatt må/skal ha det.. hmm!
Nå når vi flytter får vi alt på en etasje så det blir til at lille sover i vugga si på soverommet hele tiden ;-)

Vi skal ha vugge på stua til soving på dagtid og tenker å lage et babynest som også kan brukes til dette :) tror vi bruker sprinkelseng om natta, med sengekant og skinn og eventuelt babynest i den så må jo det bli lunt og koselig for den lille? :)

Vi ska ha vugge på stua, vi trenger det kanskje ikke.. Har soverom på samme etg, veranda som han kan sove i vogna på, osv. Men det var min dødssyk bestemor som insisterte på at hun ville få noen til å lage vugge som vi skulle få i gave :-)

takktakk dere :) bøe egentlig bare mer usikker på hva som er best.. har alt på ett plan så er forsovidt ikke noe problem å bruke senga på rommet, men vil jo se lille også.. hmm!
får høre hva kjæresten mener om saken :p

takktakk dere :) bøe egentlig bare mer usikker på hva som er best.. har alt på ett plan så er forsovidt ikke noe problem å bruke senga på rommet, men vil jo se lille også.. hmm!
får høre hva kjæresten mener om saken :p
Går jo an å vente og se da.. føler dere behovet kan dere heller kjøpe :-)

Med første så hadde vi bare vognbagen i stua husker jeg. Sto i sofaen eller et annet sted i nærheten. Denne gangen har vi stokke bounce'n sleep :) lett og flytte rundt på.

Me har vugge til stua og seng på soverommet :) mest praktisk når den lille kommer og me skal passe på den og alle sauene samtidig;)

vurderer å kjøpe vugge men har jo lekegrind. men vi får se. vugge er også nokså dyrt så får vente å se

Nå har jo så klart ikke jeg prøvd dette før da, siden det er mitt første barn. Men tenker at hvis hun sover bare på rommet om natta , så skjønner hun fortere at nå er det natt , og nå skal jeg sove lenger.

Vi kommer til å bruke leandervugge i stua. Hadde det til storebror og den ble flittig brukt.

Back
Topp