Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men han her bruker det på en måte for å si ifra at her gidder jeg ikke å ligge eller nå er jeg ikke helt fornøyd. For det starter med et sinna-stønn også begynner han å bøye ryggen alle veier.
Han virker generelt mye mer sur for tiden. Ingen tegn til tenner heller, så skjønner ikke hva som skjer![]()
Men han her bruker det på en måte for å si ifra at her gidder jeg ikke å ligge eller nå er jeg ikke helt fornøyd. For det starter med et sinna-stønn også begynner han å bøye ryggen alle veier.
Han virker generelt mye mer sur for tiden. Ingen tegn til tenner heller, så skjønner ikke hva som skjer![]()
"Bananstilling" er helt vanlig, og det fortsetter de med lenge.![]()
Hahaha "bananstilling" har begynt her og... kan ikke fatte hvorfor :-/
Det er bare sånn de gjør, når følelsene blir litt intense. De har ingen andre måter å uttrykke seg på, og er veldig fysiske i sin "følelsesmessige fremstilling."
Når det skjer ved puppen, er det som oftest "bare" en periode, og behøver ikke noe behandling av noe slag, annet enn at man passer på å ikke holde bak hodet til babyen, og er tålmodig. En annen ammestilling/matestilling kan hjelpe litt.![]()