Vrir ssg

Frk. H

Kan det ikke skje already?
Sensommerbarna 2016
Lille her har starta å vri seg og bøye opp ryggen, akkurat som om han skal gå opp i bro.. Og det skjer når vi har han i fanget, og når han får melk i fanget. Også sutrer han. Hva er det som plager han? :(
 
Lille gjør det overalt. I sengen, i vognen, på stellebordet og under mat. Mine andre har også gjort det-for meg virker det mer som en del av den motoriske utviklingen. Hun her er gjerne ikke alltid sur eller sint når hun gjør det☺️
 
Hun gjør det samme her. Noen ganger med sutring og andre ganger med pludring. Virker som det er hipp som happ:)
 
Men han her bruker det på en måte for å si ifra at her gidder jeg ikke å ligge eller nå er jeg ikke helt fornøyd. For det starter med et sinna-stønn også begynner han å bøye ryggen alle veier.

Han virker generelt mye mer sur for tiden. Ingen tegn til tenner heller, så skjønner ikke hva som skjer :(
 
Men han her bruker det på en måte for å si ifra at her gidder jeg ikke å ligge eller nå er jeg ikke helt fornøyd. For det starter med et sinna-stønn også begynner han å bøye ryggen alle veier.

Han virker generelt mye mer sur for tiden. Ingen tegn til tenner heller, så skjønner ikke hva som skjer :(

Det var sånn det begynte her, men det er ett par uker siden. Nå gjør hun det for å se "bak" seg osv.
 
Men han her bruker det på en måte for å si ifra at her gidder jeg ikke å ligge eller nå er jeg ikke helt fornøyd. For det starter med et sinna-stønn også begynner han å bøye ryggen alle veier.

Han virker generelt mye mer sur for tiden. Ingen tegn til tenner heller, så skjønner ikke hva som skjer :(

Startet med det her også, noe av grunnen til at amming ble umulig. Lå i bro for å spise.
 
Jeg var nettopp på 4 mnd kontroll med fysioterapeut, og hun spurte bl.a. om han hadde begynt å gå i bro enda, så det virker som det er en del av den motoriske utviklingen de skal igjennom, som nevnt over her :)
 
Det gjør hun som oftest når hun grinete her virker det som! Når hun ligger på magen i babygymmen så prøver hun å gå opp på knær, ser ut som hun skal opp og krabbe[emoji54] ble 5 mnd 3.januar!
 
Her gjør han det også, spesielt mye om han er irritert. Men også ellers. Skummelt på stellebordet.. :eek: og noen ganger når jeg holder han på fanget holder jeg på å miste han i gulvet når han hiver seg bakover..
 
Godt å se at det er normalt! For vi bøyer jo ryggen sånn om vi har vondt i ryggen, så var redd han kanskje hadde fått noen låsninger.
 
"Bananstilling" er helt vanlig, og det fortsetter de med lenge. ;)
 
Hahaha "bananstilling" har begynt her og... kan ikke fatte hvorfor :-/

Det er bare sånn de gjør, når følelsene blir litt intense. De har ingen andre måter å uttrykke seg på, og er veldig fysiske i sin "følelsesmessige fremstilling." :)
Når det skjer ved puppen, er det som oftest "bare" en periode, og behøver ikke noe behandling av noe slag, annet enn at man passer på å ikke holde bak hodet til babyen, og er tålmodig. En annen ammestilling/matestilling kan hjelpe litt. :)
 
Det er bare sånn de gjør, når følelsene blir litt intense. De har ingen andre måter å uttrykke seg på, og er veldig fysiske i sin "følelsesmessige fremstilling." :)
Når det skjer ved puppen, er det som oftest "bare" en periode, og behøver ikke noe behandling av noe slag, annet enn at man passer på å ikke holde bak hodet til babyen, og er tålmodig. En annen ammestilling/matestilling kan hjelpe litt. :)

Folk smiler litt hvis lille snupp får mat på cafe feks. Hun kan ligge i bro mens hun spiser og glaner på folk, opp-ned, ser jo litt vittig ut☺️
 
Back
Topp