Vridd eggstokk

Guttemamma92

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Jeg skrev ett innlegg her om tips til de magesmertene jeg hadde... Idag fikk jeg skikkelige smerter, og tok til tak å ringte legen. Etter uttalige prøver ble jeg operert, og der fant de en vridd eggstokk. De fikk vridd den tilbake, og nå ligger jeg på sykehuset med drypp pga dehydrering og smertestillende. Magesmerter er ikke å spøke med!!

Oi! Kan det bare skje helt av seg selv? Babyen har det bra? Bra det gikk fint med deg da! Nei ikke til å spøke med når det gjør vondt i magen ! Bra du handlet raskt!

Oi, dette har jeg aldri hørt om. Hvordan går det med deg og babyen?

Huff. Det hørtes ikke godt ut!!! God bedring! Håper alt står bra til med dere begge

Ja, det kunne visst bare skje plutselig.. Under en graviditet var det ikke så sjeldent heller.
Babyen har det heldigvis bra, og det gikk bra med h*n under narkose og oprasjon også. Heldigvis.. Det var jo en viss risiko å ta, men jeg kunne ikke ha så vondt, de måtte finne ut hva der var.. Nå får jeg morfinlignende smertestillende, og satser på å få sove ❤️ tusen takk :)

Bra du gir beskjed. God bedring :)

God bedring! Nei, magesmerter skal en ikkje tulle med! Det lærte eg etter exu

Så skummelt! Bra det gikk bra etter forholdene. Slapp godt av nå og bli fort frisk :)

Oi, godt at gikk fint med dere begge :) God bedring!

Tusen takk :-)
Har sterke smerter i oprasjonssårene, men håper det går over snart.
Er kommet hjem til samboer og barn nå, og bli godt tatt vare på❤️

Klarer du å fortelle noe om
Hvordan smertene føltes ut? Til tider sterke magesmerter selv nå og er egentlig ganske redd.. Ikke kynner/rie liknende i det hele tatt.. Men kommer og går likevel

Huff.. Stakkars. Masse god bedring!! Så eggstokken ble ikke skadet av vridningen? Aldri hørt om det før jeg :/
Nei, den ble ikke skadet.. Aldri hørt om dette før jeg heller :/
Klarer du å fortelle noe om
Hvordan smertene føltes ut? Til tider sterke magesmerter selv nå og er egentlig ganske redd.. Ikke kynner/rie liknende i det hele tatt.. Men kommer og går likevel
Det startet på fredag som vanlig magesmerter, og det samme på lørdag. På søndag hadde jeg det samme, men da kom det også noen tak med skikkelige smerter, nesten litt som sånn når riene kommer.. Sånne tak.
Det eneste som hjalp var å ligge på magen. På mandag var jeg ekstremt kvalm, og da kom smertene som ett rent helvette. Kom som sånne skikkelige tak, og varte i kanskje 30 sekunder også slapp dem, også kom de igjen. I tillegg kastet jeg opp.. Fant ut at det var på tide meg legevakt besøk da. Når legene kjente på magen min var det på høyre siden jeg hadde mest vondt, og når de presset på magen min og slapp opp var det vondt. Ultralyden av magen visste at eggstokken ikke var helt som den skulle..

Oog, smertene var forresten over hele magen, ikke bare en spesifikk plass..

Takk for info.. Godt den ikke ble skadet.. Smertene mine forsvant etter en natt søvn. Og nå kun stikkende smerter innimellom.. Så er vel som normalt.

Back
Topp