Votter

Nå har jeg kjøpt to par fra Nøstebarn; ullflis og et par vintervotter som tåler vann. I tillegg har både oldemor og mormor strikket votter til lillegutt, og de kan jo evt brukes inni andre votter på kalde dager. Så får vi se da. Skal rapportere fortløpende ;)
 
Vi har votter fra bare barn, som er "strikkede" med fleecefôr inni. De er både relativt varme, samtidig som jr får til å leke/grave i sanden med dem. Har regnvotter fra Stormberg for å ha utenpå dersom det blir vått.

Finner man disse evt på nett?
 
Har kjøpt disse her , tenkte det var praktisk med glidelås, men synes uansett det er noe herk å få dem på. Men de sitter på, i alle fall. er allikevel ikke fornøyd, for både i går og i dag var han iiiiiskald på hendene da jeg tok dem av... Jeg fatter ikke hvorfor? De bør jo være varme nok liksom o_O

I dag har det vært -12 på det kaldeste her og på slike dager holder vel ingenting. Men du får ikke tatt på noen tynne i ull inni hanskene da?
 
I dag har det vært -12 på det kaldeste her og på slike dager holder vel ingenting. Men du får ikke tatt på noen tynne i ull inni hanskene da?
Nja, var vel -6 her i går, men på søndag var det bare et par minusgrader og da synes jeg det skal holde med ett par votter altså. Mulig det er urealistisk? Har ikke sjans til å få tommel med tynn vott inn i tommelen på tjukk vott. Får evt bli nødløsning når han skal sove. Blæh, jeg som egentlig elsker vinter kjenner at dette her er unødvendig :p
 
Back
Topp