Frøkna har flere par votter, tilogmed 2 typer hestra-votter.
Men kald er hun likevel.
Hvilke votter er aller aller varmest?
Men kald er hun likevel.
Hvilke votter er aller aller varmest?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke hestra-votter har dere?Vi bruker tovastrikke votter under hestra vottene. Da er de varme på fingrene. Husk å ha litt luft mellom lagene, det blir varmere da [emoji5]
Tror ikke noen av vottene er trange. Virker som det er god plass.Pass på at det ikke er for trangt rundt håndleddene, da blir det kaldt uansett.
Unger blir fortere kalde på fingrene også, uten at det nødvendigvis er farlig eller ubehagelig.
For en som bare sitter stille, f.eks i en vogn, hadde jeg tatt på tovede ullvotter.
Sønnen min bruker noen fra Grafitti når han skal leke i snøen, og er aldri kald på hendene.
Ellers, og ved soving ute, bruker vi tovede ullvotter.![]()
Hvilke hestra-votter har dere?
Prøvde tynne ullvotter under, men det passet ikke...
Kjøpte noen andre typer hestra i sted, var det eneste de hadde på g-max... Får prøve dem.

Er de nederste der vi har, som hun har vært kald med. Jeg har putta inni noen strikka ullvotter, så får se om hun klarer å bruke dem. Og så kjøpte jeg disse i dag. Får bare prøve. De er heldigvis ikke ute gruelig lenge.Har disse to til mine. Er ull i begge, den ene er uttagbar, den andre er frotteull.
Så har egentlig god plass i disse.
Kanskje du kan gå opp en størrelse om det ble for trangt da? Jeg bruker 7 år på min som er like gammel som din, og får da plass til tova votter under. Eneste som fungerer når det se så kaldt som nå synes jeg [emoji5]Vis vedlegget 246386Vis vedlegget 246387
Er de nederste der vi har, som hun har vært kald med. Jeg har putta inni noen strikka ullvotter, så får se om hun klarer å bruke dem. Og så kjøpte jeg disse i dag. Får bare prøve. De er heldigvis ikke ute gruelig lenge.![]()
Nei, de er ikke for små. Er mye å gå på, så synes det er rart. Eldste var glovarm i dem.De er ikke for små da? For mine er aldri kalde i disse[emoji28]
Dette er de som er veldig myke og fleece inni? Har lurt litt på disse selv, men så kom jeg over de i rosa og da prøvde jeg de også. Veldig fornøyd med de.
Er de ute nå? Her er barnehagen inne, de små sover inne og de store får ikke gå ut. Er jo forferdelig kaldt nå [emoji32]
Nei, de er ikke for små. Er mye å gå på, så synes det er rart. Eldste var glovarm i dem.
Ja de er veldig myke inni, men er ikke fleece tror jeg. Men skulle være et isolerende lag mellom.
Ja de er ute, er ikke så kaldt her på dagen. Var vel 10 minus i skyggen i bhg jeg jobber i midt på dagen. Men ikke så innmari lenge.
Hadde ikke vært ute så veldig lenge i bhg til frøkna heller.
Sover ute også hos oss, i le under tak. Går helt fint [emoji4]
Blåst litt her og, men har gått greit.Er en grusom vind her, så føles ut som mye mer[emoji85]Så det blåser gjennom alt egentlig[emoji32]
Om hun er litt kald fra før av på hendene så kan det jo hende hun ikke får varmet de opp så godt og at hun trenger ett ekstra isolerendelag.
Satse på at hun blir varm nå da [emoji1303]Hestra pleier jo å være gode votter uansett hvilken type [emoji4]
De klager flere på der jeg jobberEr de nederste der vi har, som hun har vært kald med. Jeg har putta inni noen strikka ullvotter, så får se om hun klarer å bruke dem. Og så kjøpte jeg disse i dag. Får bare prøve. De er heldigvis ikke ute gruelig lenge.![]()
Heldigvis hadde frøkna her vært god og varm på fingrene i dem i dag [emoji4]De klager flere på der jeg jobber
Så braHeldigvis hadde frøkna her vært god og varm på fingrene i dem i dag [emoji4]
Ja veldig glad for det. Den voksne hadde kjent på henne også for å være sikker.Så bra
Vi har de nederste du nettopp har kjøpt, men her blir hun kald. Har enda ikke funnet noen votter som holder fingrene varme.Er de nederste der vi har, som hun har vært kald med. Jeg har putta inni noen strikka ullvotter, så får se om hun klarer å bruke dem. Og så kjøpte jeg disse i dag. Får bare prøve. De er heldigvis ikke ute gruelig lenge.![]()