Votter til kalde barnfingre

Jeg jobber i barnehage, og på kalde dager putter vi vottene i tørkeskapet før vi går ut, så de er ekstra varme. Funker fjell!

Jeg kjøpte noen votter fra reflex, de er knallgode :D mye bedre en reima og didrikson faktisk.

Disse er de første vottene vesla ikke har blitt kald i: https://www.gsport.no/produkt/22707...AQYASABEgIxW_D_BwE#002130?cid=_adwordspla_cpc

Image1522266145.988081.jpg

De er ikke veldig tykke, men de er veldig romslige. Ullvotten inni er uttagbar.

Ellers så har jeg barn (og meg selv) som fort blir kald på fingre og ben. Og det hjelper faktisk mye å kle på mer tøy på kroppen. Kroppen prioriterer å holde vitale organer varme og det er fingre og tær lengst ute på kroppen som først blir kalde. Blir man veldig varm så blir også varmen sendt ut i alle de små ytterste blodårene alle steder på kroppen for å avgi varme - også fingre og tær. På jobb kan jeg være passe varm på kroppen men fryse på hendene. Tar jeg på meg ei fleecebukse i tillegg til stilongs og utebukse, så er jeg varm på fingrene igjen.

Disse er de første vottene vesla ikke har blitt kald i: https://www.gsport.no/produkt/22707...AQYASABEgIxW_D_BwE#002130?cid=_adwordspla_cpc

Vis vedlegget 250738

De er ikke veldig tykke, men de er veldig romslige. Ullvotten inni er uttagbar.

Ellers så har jeg barn (og meg selv) som fort blir kald på fingre og ben. Og det hjelper faktisk mye å kle på mer tøy på kroppen. Kroppen prioriterer å holde vitale organer varme og det er fingre og tær lengst ute på kroppen som først blir kalde. Blir man veldig varm så blir også varmen sendt ut i alle de små ytterste blodårene alle steder på kroppen for å avgi varme - også fingre og tær. På jobb kan jeg være passe varm på kroppen men fryse på hendene. Tar jeg på meg ei fleecebukse i tillegg til stilongs og utebukse, så er jeg varm på fingrene igjen.
Hun har disse vottene, men var iskald i dem. Til både min og de ansatte i bhgs undring. Eldstemann her var veldig varm i dem.

Men ja, jeg mistenker at hun også kan ha hatt for lite klær på kroppen. Hun er ikke den som vil ha mest mulig klær på [emoji85]

Back
Topp