Må man ta kontakt med Voss på forhånd eller kan man bare ringe inn når fødselen er i gang? Vet ikke om jeg greier å bestemme meg 100 % hvor jeg vil føde før det begynner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde keisersnitt på voss i mars pga seteleie. Fantastisk oppfølging både før og etter operasjonen. Hadde en kjempe fin opplevelse
Hei hei Helt ny her i forumet så håper du får denne
Jeg har bebi i seteleie og skal egentlig på ul kontroll på Haukeland i morgen for å få bekreftet hvordan han ligger, pluss da evt. ta andre undersøkelser for å se angående keisersnitt vs. vaginal setefødsel. Jeg er 100 % sikker på at jeg ønsker ks hvis han ikke snur seg, men har jo forstått at dette er veldig vanskelig på Haukeland. Og at dersom jeg går på undersøkelsene der i morgen så blir jeg "låst" der.
Hvordan gjorde du det i forhold til Voss? Er det sånn at jeg evt. bare kan ringe dit og si at jeg ønsker å føde der og at bebien ligger i seteleie? Vurderer sterkt å ringe dit i morgen før undersøkelsen på kk....
Lystgass er tatt bort :/ En stund siden
Haukeland sykehus er for stort samt at de har ett ledelsesproblem.Hvorfor kan ikke Haukeland være mer som Voss ??
Ikke søk på Haukeland pga de sier stort sett nei, er bedre å søke Voss eller andre sykehus først siden de lettere sier jaHei hei Helt ny her i forumet så håper du får denne
Jeg har bebi i seteleie og skal egentlig på ul kontroll på Haukeland i morgen for å få bekreftet hvordan han ligger, pluss da evt. ta andre undersøkelser for å se angående keisersnitt vs. vaginal setefødsel. Jeg er 100 % sikker på at jeg ønsker ks hvis han ikke snur seg, men har jo forstått at dette er veldig vanskelig på Haukeland. Og at dersom jeg går på undersøkelsene der i morgen så blir jeg "låst" der.
Hvordan gjorde du det i forhold til Voss? Er det sånn at jeg evt. bare kan ringe dit og si at jeg ønsker å føde der og at bebien ligger i seteleie? Vurderer sterkt å ringe dit i morgen før undersøkelsen på kk....
Har født 1 gang på Haukeland og 2 ganger på Voss og synes det er SÅ mye bedre på Voss!
Voss er mye mindre, de har bedre tid, jeg følte meg mer hørt, jeg fikk snakke med lege med en gang jeg spurte om det når jeg hadde en bekymring, pappaen fikk overnatte der sammen med oss - på Haukeland må de reise hjem etter bare noen timer når man blir trillet opp på barsel.Hvorfor synes du det? Hadde vært spennende å høre
Noen som har født der nå i disse tider? Får far være med?
Har ikke født der selv, men kjenner en som fødte der for en uke siden. Hun fikk ha med pappaen på fødsel så lenge han var frisk. Han var med