Vooondt...

Izzie

Betatt av forumet
Augustlykke 2015
Er det andre som har vondt nedentil over en uke etter fødsel?
Jeg blir snart sprø. Kan jo ikke stå oppreist mer enn en halvtime uten det føles som om hele "høna faller ut. Og det er vondt. Som om noe presser på nedover, på en måte. Blir så lei av at jeg ikke kan gjøre noenting.
Hvor lenge skal det gjøre vondt?
Det tærer sånn på humøret også, spesielt overfor enn trassig treåring. Stakar jente!

Eg har da enda, 6uker etter fødselen -.- å er mektig lei, det gjer vondt uansett om eg står eller sitter, men kjenner spesielt det nedpresset når jeg står i ro! :/ så håper det snart gir seg! :)

For meg tok det tre uker før det verste nedpresset var over. Og det gikk så gradvis at jeg nesten ikke merka at det gikk bedre - men det gjorde det. Jeg får fortsatt litt nedpressfølelse når jeg har stressa mye eller stått lenge (det er fem uker siden fødsel), men det går seg stadig til. Ligg på magen så ofte du kan, og knip så ofte du husker det. Da går det fortere over.

For meg tok det tre uker før det verste nedpresset var over. Og det gikk så gradvis at jeg nesten ikke merka at det gikk bedre - men det gjorde det. Jeg får fortsatt litt nedpressfølelse når jeg har stressa mye eller stått lenge (det er fem uker siden fødsel), men det går seg stadig til. Ligg på magen så ofte du kan, og knip så ofte du husker det. Da går det fortere over.
Høres bra ut!! er så slitsomt å ha vondt så lenge. Men jeg trooor kanskje (bank-i-bordet) at det har begynt å gi seg nå :-)

Back
Topp