Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takklykke til![]()
Då skal jeg til legen idag kl 14.30 for å utelukke en uvi![]()
Håper virkelig det er en uviMasse lykke til og jeg håper de finner årsaken, hvorfor du har vondt. Har du ikke også ul i dag? Eller har jeg misforstått da noe? Du skrev noe om tirsdag og det er jo det i dag.![]()
Er nok bare livmoren som lager plass, men greit å få utelukket UVI for det er ikke deilig
Masse lykke til etterpå![]()
Ja det jeg tror ogHar hatt det i noen dager nå, eller.. uke når jeg tenker meg om.. men tror nok bare at det er at det lages plass der inne.![]()
Då har jeg fått Furadantin for uvi. Legen mente at det ikkje var voksesmerter så tidligFant heller ingen blod i urinen så er kjempe happy for det
![]()
Vet du om legen mente voksesmerter generelt, eller for at dine var så veldig sterke? Satser på at det fikser seg raskt hos degDå har jeg fått Furadantin for uvi. Legen mente at det ikkje var voksesmerter så tidligFant heller ingen blod i urinen så er kjempe happy for det
![]()
Mente generelt at det var for tidlig.Vet du om legen mente voksesmerter generelt, eller for at dine var så veldig sterke? Satser på at det fikser seg raskt hos deg![]()