Vondt :(

Då skal jeg til legen idag kl 14.30 for å utelukke en uvi :)

Masse lykke til og jeg håper de finner årsaken, hvorfor du har vondt. Har du ikke også ul i dag? Eller har jeg misforstått da noe? Du skrev noe om tirsdag og det er jo det i dag. :)

Masse lykke til og jeg håper de finner årsaken, hvorfor du har vondt. Har du ikke også ul i dag? Eller har jeg misforstått da noe? Du skrev noe om tirsdag og det er jo det i dag. :)
Håper virkelig det er en uvi :) Skal tirsdag neste uke :)

Er nok bare livmoren som lager plass, men greit å få utelukket UVI for det er ikke deilig :(

Masse lykke til etterpå :)

Har hatt det i noen dager nå, eller.. uke når jeg tenker meg om.. men tror nok bare at det er at det lages plass der inne. :)

Er nok bare livmoren som lager plass, men greit å få utelukket UVI for det er ikke deilig :(

Masse lykke til etterpå :)
Har hatt det i noen dager nå, eller.. uke når jeg tenker meg om.. men tror nok bare at det er at det lages plass der inne. :)
Ja det jeg tror og :) Men har vært plaget en del med uvi etter MAen i april, så det kan no være greit å utelukke hvertfall :)

Då har jeg fått Furadantin for uvi. Legen mente at det ikkje var voksesmerter så tidlig :) Fant heller ingen blod i urinen så er kjempe happy for det :D

Litt rart at han mente det ikke kan være voksesmerter så tidlig, men godt du fikk sjekka og fikk medisin! Vet at uvi kan oppleves annerledes når man er gravid. God bedring :)

Då har jeg fått Furadantin for uvi. Legen mente at det ikkje var voksesmerter så tidlig :) Fant heller ingen blod i urinen så er kjempe happy for det :D
Vet du om legen mente voksesmerter generelt, eller for at dine var så veldig sterke? Satser på at det fikser seg raskt hos deg :-)

Vet du om legen mente voksesmerter generelt, eller for at dine var så veldig sterke? Satser på at det fikser seg raskt hos deg :)
Mente generelt at det var for tidlig.
Ja får håpe det gir seg no etter denne kuren :)

Back
Topp