VONDT

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
Var ute for å gå en tur i sted, men måtte bare snu etter å ha gått i 3 minutter. Fikk plutselig sterke smerter inne i skjeden og i bunnen av magen. Var verre når jeg pustet inn, og de forsvant med en gang jeg satt meg ned..

Noen som har peiling på hva det kan være? Opplevd det samme? Bør jeg ringe lege/jordmor selv om det gikk over når jeg satte meg ned? Kjenner jeg ble litt bekymret.. :/

Jeg ville vel tatt en telefon til lege bare for sikkerhets skyld, men det er sikkert ikke noe alvorlig. Det skjer jo så mye rart med kroppen når man er gravid :p

Kan du beskrive smertene mer?

Føtes det for eksempel som en strikkepinne som prøvde å bore seg ned gjennom livmorhalsen? I så fall sannsynligvis helt normalt. Det er kjempevondt, men ikke farlig. Jeg hadde det masse i forrige svangerskap. Skader uansett ikke med en telefon. :)

Kan du beskrive smertene mer?

Føtes det for eksempel som en strikkepinne som prøvde å bore seg ned gjennom livmorhalsen? I så fall sannsynligvis helt normalt. Det er kjempevondt, men ikke farlig. Jeg hadde det masse i forrige svangerskap. Skader uansett ikke med en telefon. :)

Ja, det var ikke en dum måte å beskrive det på! Klarte jo nesten ikke å gå til slutt.

Så godt å høre at det ikke er farlig, for det føltes ikke helt bra. Blir jo fprt bekymret :/ Det kom ikke igjen, og jeg skal til jordmor på torsdag, så tar det heller opp med henne da :)

Håper det går bra og at du ikke får det igjen. :)
Godt at det kun er to dager til jordmor timen.

Back
Topp