Vondt

Mamma til A

Glad i forumet
Januarskatter 2015
I d siste har jeg hatt veldig vondt mellom beina også ikke underlivet men kantene og nedover i lårene, klarer ik å sitte og er veldig vondt å gå :( er det bekkenet?

Uff, føler med deg! Her har bekken/rygg hvert kranglete i et par tre uker. Har sovet dårlig og hatt vanskeligheter med å gå på do og i trapper. Stivner helt, puster tungt, blir fort/lett sliten og har strålinger ned i venstre ben, spesielt etter jobb. Jobber på liten avdeling i barnehage, og har vært heldig med tilrettelegging siden jeg ble gravid. Men nå i uke 26 sa det stopp, så etter legebesøk igår ble jeg sykemeldt 50%.

Uff, føler med deg! Her har bekken/rygg hvert kranglete i et par tre uker. Har sovet dårlig og hatt vanskeligheter med å gå på do og i trapper. Stivner helt, puster tungt, blir fort/lett sliten og har strålinger ned i venstre ben, spesielt etter jobb. Jobber på liten avdeling i barnehage, og har vært heldig med tilrettelegging siden jeg ble gravid. Men nå i uke 26 sa det stopp, så etter legebesøk igår ble jeg sykemeldt 50%.

Uff . Jeg går omtrent som en frosk. Beina svikter av smerte :(

Ring legen tidligere hvis du hsr så vondt, ikke vent på timen.. du trenger en henvisning til kiropraktor/fysio, det burde holde å ta en telefon til legen...
God bedring! Er forferdelig vondt!

Back
Topp