Vondt under føttene.....

fluffe

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Har de siste dagene fått så vondt under føttene.. sånn man får om man har gått å trasket i sko hele dagen.. men jeg får det etter å bare ha gått litt rundt i huset å ordnet litt.. blir jo ikke sliten engang.. noen som har det sånn og vet hvorfor? :confused: :mad: :p
 
væskeansamling og vektøkning ? også endrer vi litt måten vi går på og da må musklene jobbe anderledes og vi får litt vondter
 
Jeg har slitt med det både før, under og etter graviditet. Gikk til innkjøp av støttestrømper og er aldri sliten eller har vondt i bena :) Selv etter 7, 5 time på jobb med feil sko... og det hjalp også mot lavt blodtrykk og formen er så mye bedre nå...
 
Dette har jeg merket også! Har jo ikke akkurat blitt tung enda, så synes det er merkelig. Blir også støl på nye steder. :p
 
Da skal jeg kjøpe støttestrømper i morgen! Håper det hjelper.. jeg har heller ikke blitt tung ennå så syns det er rart :p
 
Sikkert litt vann i kroppen :) Jeg kjenner det kun om morgenen, de første skrittene jeg tar når jeg har stått opp, da er jeg øm og føler at føttene er kjempesåre. Men går over når jeg har gått litt :)
 
Kjedelig er det ihvertfall... det går ikke over her.. men men, det kunne jo vært verre og :D
 
Back
Topp