mam2be
sand´or
Det skadder ikke å ta tel med de også.Lykke til mam2be. Jeg vurderer å ringe føden selv :-/ det er verst om natta og morgenen her.
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skadder ikke å ta tel med de også.Lykke til mam2be. Jeg vurderer å ringe føden selv :-/ det er verst om natta og morgenen her.
Trodde jeg også det men hadde ikke forstoppelse. Men min smerter er veldig vondt og konstant.Sniker fra juni...
Jeg har også vondt i venstre side om jeg trykker inn, og hatt det siden uke 20 ca.
Men jeg har også vært plaget med forstoppelse, og leste på et engelsk forum, at det er typisk å ha vondt der i slike tilfeller, siden tykktarmen går i en sving akkurat der. Så det kan godt være grunnen (med mindre man har sterke smerter, da ville jeg definitivt tatt kontakt med lege/sykehus).
Det er dette jeg tror det har vært for min del. For når jeg fikk til å gå på do ordentlig igjen, så forsvant det. Er i faresonen for å få ulc.kolitt/Chrons, så er ikke helt overrasket om dette er et mildt utbrudd. Er bare glad det har gitt seg, for ble litt bekymret selv etter å ha snakket med jordmor.Sniker fra juni...
Jeg har også vondt i venstre side om jeg trykker inn, og hatt det siden uke 20 ca.
Men jeg har også vært plaget med forstoppelse, og leste på et engelsk forum, at det er typisk å ha vondt der i slike tilfeller, siden tykktarmen går i en sving akkurat der. Så det kan godt være grunnen (med mindre man har sterke smerter, da ville jeg definitivt tatt kontakt med lege/sykehus).