Vondt mellom beina?

LSførstegangs

Glad i forumet
Lurer på om jeg har fått bekkenløsning eller om babyen har lagt seg nedi bekkenet mitt. Føles som jeg har trynt på stanga på sykkelen :-( vondt oppi skambeinet, mellom beina og området i lyskene.
Vondt når går, reiser meg opp fra sengen, snur meg i sengen, alt egentlig :-(
Pga dette har jeg den vaggegangen.

Flere som har det sånn? :-) :-/

Det er nok bekkenet som begynner og bli trøblete :(
Har fått det de siste ukene jeg å, håper ikke det blir noe verre enn sånn som det er nå.

Om du er veldig plaget ville jeg hørt med legen om å få henvisning til fysioterapeut :)

Det er nok bekkenet som begynner og bli trøblete :(
Har fått det de siste ukene jeg å, håper ikke det blir noe verre enn sånn som det er nå.

Om du er veldig plaget ville jeg hørt med legen om å få henvisning til fysioterapeut :)
Off.. Det er ekkelt å ikke vite helt hva det er syns jeg.
Skal faktisk til første fysio i morgen pga smerter foran på magen og i ryggen. Vet du om man kan få dekket behandling hvis det gjelder bekkenet? :-)

Har det slik selv, og det er bekkenet som er problemet. Jeg har fått diagnosen 'bekkenløsning med gangvansker' og da får man dekket behandling hos fysioterapeut ☺ Lykke til!!

Off.. Det er ekkelt å ikke vite helt hva det er syns jeg.
Skal faktisk til første fysio i morgen pga smerter foran på magen og i ryggen. Vet du om man kan få dekket behandling hvis det gjelder bekkenet? :-)
Om man får henvisning fra legen så blir det dekt ja, så lenge det er svangerskapsrelatert :)

Her pleier jordmor å sende gravide til ei som driver med fysio men det er ingen henvisning kun en anbefaling fra jordmor :-/ noen som vet om det dekkes da? :-)

Lurer på om jeg har fått bekkenløsning eller om babyen har lagt seg nedi bekkenet mitt. Føles som jeg har trynt på stanga på sykkelen :-( vondt oppi skambeinet, mellom beina og området i lyskene.
Vondt når går, reiser meg opp fra sengen, snur meg i sengen, alt egentlig :-(
Pga dette har jeg den vaggegangen.

Flere som har det sånn? :-) :-/

Ja, men jeg har det mer i ryggen. Greide nesten ikke å gå ut av sengen i dag tidlig. Skal til jm i morgen. Går forhåpentligvis svar på det da. Er for jævlig! Er 28+1

Ja, men jeg har det mer i ryggen. Greide nesten ikke å gå ut av sengen i dag tidlig. Skal til jm i morgen. Går forhåpentligvis svar på det da. Er for jævlig! Er 28+1
Samme her, stivner til om natten. Hver time eg må opp på do er et slit. Og det er vondt hver gang jeg snur meg i senga og det er ofte eg gjør det og! :-P
Er i uke 27+5

Har det slik selv, og det er bekkenet som er problemet. Jeg har fått diagnosen 'bekkenløsning med gangvansker' og da får man dekket behandling hos fysioterapeut ☺ Lykke til!!
Nå har eg fått diagnosen av fysioterapeut, må bare innom fastlegen igjen da og få ny henvisning :-)

Hadde akkurat det samme etter å ha sittet veldig lenge på 17.mai. varte i en ukes tid.
Nå har det kommet tilbake igjen men er ikke så vondt at det er uutholdelig - men jeg kan ikke få veldig lange strekninger eller i høyt tempo

Jeg har hatt det sånn i flere uker nå, og ikke skjønt hva det er før nå! Bra du delte dine tanker nå :p
Det er ikke før de siste dagene at det er blitt litt verre, men skal til jordmor på mandag å høre litt med henne :)
Det er ikke godt å gå rundt med !
Føler meg som en pingvin når jeg går haha

Jeg har hatt det sånn i flere uker nå, og ikke skjønt hva det er før nå! Bra du delte dine tanker nå :p
Det er ikke før de siste dagene at det er blitt litt verre, men skal til jordmor på mandag å høre litt med henne :)
Det er ikke godt å gå rundt med !
Føler meg som en pingvin når jeg går haha
Ligger på sofaen nå med et kjøleelement i skrittet! Føles så hovent ved symfysen :-P jeg har vagget litt for mye i dag, ordnet med dyne og stellegreier +++ såå sliten nå :-D :-P

Sniker fra desember:-) Jeg sliter veldig med korsryggen, stivner helt om natta, eller når jeg sitter eller anstrenger meg mye. Vondt å snu snu seg i senga, og reise seg fra sittende - så går det seg etterhvert til når jeg beveger meg. Jeg får hjelp hos Kiropraktor - har mange låsninger i ryggen. Jobber nå med forsiktige styrke- og tøyeøvelser og jobber kun 50% med mye tilrettelegging. Så bare minner om at man kan ha låsninger også. Det er vondt! Men er ikke bekkenløsning, selv om det på en måte henger sammen.. Jeg sliter med dette fra før, og har nå hatt dette gjennom hele graviditeten.

Back
Topp