Vondt i ryggen

SandraSH

Flørter med forumet
Kan en få vondt i ryggen så tidlig i svangerskapet? Jeg slet ikke med det sist, men jeg fikk så vondt i ryggen i dag på jobb

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Akkurat det samme her!! Håper ikke det er begynnelsen på rygg vondt.. hadde tenkt jeg skulle prøbe prøve å trene litt. I håp om at det kan hjelpe.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sliter mye med vond korsrygg her og. Sliter med det noen ganger til vanlig, men nå får jeg syke kramper ned i bena :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ja! On det sitter helt nede mot rumpa kan det være bekkenet


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har slitt med vond rygg tidligere pga skjeve hofter, som kan sammenliknes med smertene til bekkenløsning. Det har hjulpet meg veldig å trene taekwondo pga fokuset på holdning.
Sier ikke at dere burde trene akkurat det, men det er viktig å få trent kjernemusklaturen. Så trening i form for pilates, yoga, slynger o.l. er å anbefale for slik trening. Og være oppmerksom på å holde ryggen rett til enhver tid, spesielt når man sitter da dette er en belastning for rygg og setemusklatur.
Tenk at man har har en planke e.l. limt fast til ryggen slik at den blir rett:)
Trekk inn halebein og nedre del av mage mot hverandre slik at korsryggen retter seg opp.

Kan være slitsomt når man ikke er vant til det, men det har mye for seg etterhvert ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp