Vondt i magen

En tråd i 'April 2017' startet av Kjærlighetsbarnet, 10 Nov 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kjærlighetsbarnet Forelsket i forumet Aprillykke 2017

Siden i går har jeg hatt veldig vondt i magen og korsryggen. Kjennes som luftsmerter men får nesten ikke noe ut.(beklager detaljer....)
    Har jo ikke akkurat hatt problemer med å slippe luft hittil.
    Har vondt fra lysken på høyre side, opp langs livmor og ned til Venstre lysk. Ingen måte det er godt å ligge på. Gjør vondt uansett.
    Er det bare luft? Forstoppelse? Var våken 2 timer i natt pga smerter... :(

2. Mrs.H Glad i forumet Mailykke <3 Junibarna 2019

Jeg var akkurat hos legen nå pga magesmerter. Utrolig ubehagelig og man blir jo så redd. Han mente det ikke var noe å gjøre skulle bare se det an til imorgen og komme tilbake til han da. Evt gå til legevakta ikveld hvis det ble verre. Huff, anbefaler deg å gå til legen hvis du er engstelig. <3

3. Kjærlighetsbarnet Forelsket i forumet Aprillykke 2017

Ligger og venter på legen nå. Hørte hjertelyden hos jordmor før i dag, så ikke bekymret for akkurat det. Det er bare så himla vondt...

4. Vårbaby2017 Flørter med forumet

Jeg hadde det i forgårs og i går etter å ha løftet tungt. Men det gikk heldigvis over i dag :)

5. KnøttetApril17 Andre møte med forumet

Jeg hadde det på mandag. Våknet jevnt gjennom hele natten med smerter. Aldri hatt sånn type smerter før. Men tok ultralyd idag, alt bra:)

6. Kjærlighetsbarnet Forelsket i forumet Aprillykke 2017

Innlagt på Ahus. Antagelig betennelse på tykktarmen. Fikk sett lille snupp da. :)

7. Kristin :) Forumet er livet Sommerfuglene Aprillykke 2017

Å nei! God bedring! ❤ godt at alt er bra med baby :)

• Liker Liker x 1
  8. marmi Glad i forumet Marsboerne2017

Masse god bedring! :) gjorde nok godt å høre hjertelyd og se den lille :)

• Liker Liker x 1
  9. Juliette2017 Flørter med forumet

God bedring!! Hørtes virkelig ikke noe særlig ut med betennelse i tykktarmen!! :-( hva kommer det sv? Aldri hørt om før.. håper du ikke har like sterke smerter nå!

10. Kjærlighetsbarnet Forelsket i forumet Aprillykke 2017

Hjemme fra sykehuset igjen. Har antagelig noe som heter divertikulitt. Betennelse i tykktarmen. Har vært forstoppet i 2 dager. Ingen luft og ingen avføring ut. Jeg som har hatt så mye luft i svangerskapet.... Smerten kom i tak, så de var redd det var rier. Jeg var ikke bekymret for det da jeg kjente at livmoren ikke ble hard under takene. Fikk ultralyd og innvendig undersøkelse. 6 cm livmor tapp og ingen tegn på fødsel. Lille frøkena hadde det supert.
    Så nå er jeg hjemme og venter på at systemet skal komme i gang. Crp på 80, så noe foregår i kroppen. Men de får ikke tatt bilder og får dermed ikke stilt 100 % diagnose. Formen er grei og bedre enn torsdag, så da var det greit å komme seg hjem. :)
    Takk for alle gode tanker! :)

• Liker Liker x 2

Del denne siden