Vondt i magen

Kjærlighetsbarnet

Forelsket i forumet
Aprillykke 2017
Siden i går har jeg hatt veldig vondt i magen og korsryggen. Kjennes som luftsmerter men får nesten ikke noe ut.(beklager detaljer....)
Har jo ikke akkurat hatt problemer med å slippe luft hittil.
Har vondt fra lysken på høyre side, opp langs livmor og ned til Venstre lysk. Ingen måte det er godt å ligge på. Gjør vondt uansett.
Er det bare luft? Forstoppelse? Var våken 2 timer i natt pga smerter... :(
 
Jeg var akkurat hos legen nå pga magesmerter. Utrolig ubehagelig og man blir jo så redd. Han mente det ikke var noe å gjøre skulle bare se det an til imorgen og komme tilbake til han da. Evt gå til legevakta ikveld hvis det ble verre. Huff, anbefaler deg å gå til legen hvis du er engstelig. <3
 
Ligger og venter på legen nå. Hørte hjertelyden hos jordmor før i dag, så ikke bekymret for akkurat det. Det er bare så himla vondt...
 
Jeg hadde det på mandag. Våknet jevnt gjennom hele natten med smerter. Aldri hatt sånn type smerter før. Men tok ultralyd idag, alt bra:)
 
God bedring!! Hørtes virkelig ikke noe særlig ut med betennelse i tykktarmen!! :-( hva kommer det sv? Aldri hørt om før.. håper du ikke har like sterke smerter nå!
 
Hjemme fra sykehuset igjen. Har antagelig noe som heter divertikulitt. Betennelse i tykktarmen. Har vært forstoppet i 2 dager. Ingen luft og ingen avføring ut. Jeg som har hatt så mye luft i svangerskapet.... Smerten kom i tak, så de var redd det var rier. Jeg var ikke bekymret for det da jeg kjente at livmoren ikke ble hard under takene. Fikk ultralyd og innvendig undersøkelse. 6 cm livmor tapp og ingen tegn på fødsel. Lille frøkena hadde det supert.
Så nå er jeg hjemme og venter på at systemet skal komme i gang. Crp på 80, så noe foregår i kroppen. Men de får ikke tatt bilder og får dermed ikke stilt 100 % diagnose. Formen er grei og bedre enn torsdag, så da var det greit å komme seg hjem. :)
Takk for alle gode tanker! :)
 
Back
Topp