Vondt i magen..

-Mammatil3-

Elsker forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Våkna idag i 10 tiden, med skikkelig ubehag i magen.. Det stikker på en måte, veldig støl, og øm når jeg tar på den.
Lille er veldig aktiv og hvert spark er ubehagelig :/ kjennes ut som hele magen strekker seg veldig. Vanskelig å forklare :s nederst i magen føles det ut som små mens smerter av og til, og er kvalm..
Det er ikke kynnere, for magen blir ikke hard på samme måte.

Flere som opplever dette nå?
 
Hadde faktisk akkurat det samme i natt , var ikke mye godt , følte jeg begynte å kaldsvette, men i dag på morran var det helt fint igjen :)
 
Hadde faktisk akkurat det samme i natt , var ikke mye godt , følte jeg begynte å kaldsvette, men i dag på morran var det helt fint igjen :)
Ja, sånn føles det her og! Men plutselig går det over til skikkelig hetetokter, helt ut av det blå :p hadde det ikke sånn med nr 1, så er veldig nytt :p
 
Har hatt det sånn noen ganger selv. Snakket med fødelege om det. Fikk beskjed om at etter uke 20-25, så har babyen en vekstspurt :p og det var det. Slo meg til ro med det svaret
 
Ja kanskje det bare er det.. :) lille vokser fort og blir sterkere, strekker nok magen godt det :)
 
Ja, sånn føles det her og! Men plutselig går det over til skikkelig hetetokter, helt ut av det blå :p hadde det ikke sånn med nr 1, så er veldig nytt :p
Jupp, samme her , utrolig ekkelt , heldigvis så går det over , er nok bare den lille som strekker seg og vokser , sikkert kommet inntil noen ømme punkter eller noe :)
 
Ja, faktisk i natt/dag tidlig har jeg hatt det samme også!
Våknet flere ganger av at jeg hadde vondt på ene siden av magen. Føltes nesten som jeg hadde fått en strekk.
Forsvant ikke lenge etter at jeg sto opp.
 
Det forsvant sånn i 16 tiden hos meg. Da begynte alt å føles litt mer "normalt" igjen :)
Da er det nok normalt i den vokse perioden vi er i nå :D
 
Jeg opplever også dette innimellom. Noen ganger er det områder på magen som er vonde å ta på, og det er vondt inni der. Tenker at det strekker og vokser der inne:)
 
Back
Topp