Vondt i magen!!

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
flere her som har mye vondt i magen? På begge sider, liksom murrende menssmerter.. Er 4 pluss tre (tror jeg), har en gutt på snart tre år men husker ikke om det var vondt da jeg gikk med han.. Blir litt bekymret, vi prøvde i nesten halvannet år før spiren satt <3
 
Av og til! Har slike voksesmerter i underlivet. Helt normalt :)
 
Menssmerter/murringer til og fra, noen ganger sitter det mest i høyre side, men som regel midt på.
 
Ja, murringer/stikkinger nå og da. Er 4+3 jeg også. Var sånn med førstemann også husker jeg.
 
Jeg også har det. Tror jeg hadde det sist også. Blant annet livmora som strekker seg tenker jeg. Kan også få tregere fordøyelse når man et gravid og dersom det blir litt fullt der inne så kan det presse litt på livmor og eggstokker og videre føre til smerter :-\.
 
Om det blir intense smerter så ikkje vent med å gå til legen!!
Hos meg sist ventet eg for lenge og det kunne vært livstruende med svangerskap i egglederen der det hadde sprukket! Skal ikkje skremme deg, men ikkje tull med smerter!

Men er og vanlig å ha stikkinger, men det er mer ubehagelig enn vondt! Syns eg!
 
Hadde også menslignende smerter uke 4 og leste at det var helt normalt.

Men har nå fått smerter på venstre side, samme sted som man får disse ligamentsmertene. Føltes som jeg fikk et sånt stikk som ikke går over. Men usikker på om man kontakter lege for sånt. Har hatt det i hele dag, så får se hvordan morgendagen blir.
 
Enig i at det er mer ubehagelig en vondt ja. Ved sterke smerter spesielt over tid så ville nok jeg også snakka med legen.
 
Jeg har ganske mye magesmerter, har hatt det hver gang jeg har vært gravid. Nå er smertene til å leve med, men da jeg var gravid med eldste kjentes det mange ganger ut som om noen stakk en kniv i siden min og vred om. :p Jeg tenker på smertene som noe positivt, som bevis på at babyen vokser. :) (Jeg hadde en MA der smertene stoppet da babyen sluttet å vokse.)
 
Back
Topp