Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg lurte på om det rett og slett var livmorsstrekk? Men det kommer så fort og varer lenge så blei litt usikker. Har veldig stor mage alt da.. Får ta meg en tlfHørtes ikke godt ut.. Jeg har også bekkenplager, men jeg har de bak, så har ikke hatt magevondt bortsett fra dersom jeg for eksempel reiser meg fort.. Men jordmor sa i mitt tilfelle at det bare var livmoren, og ikke farlig. Men jeg har ikke vondt når jeg går......
Hør med jordmor, alltid greit å være på sikre siden, så en slipper å tenke så mye![]()
Har det samme greiene...:/Jeg får vondt nederst i magen/under manger hver gang jeg går "/
Lurer også på hva dette kan være..
Lykke tilHar det samme greiene...:/
men har vondt i magen hele tiden :/ Skal til legen i morgen, så da skal jeg få sjekket detKrysser fingrene ^^
Du burde kanskje ta en telefon til lege eller jordmor og bare høre med de.Lykke til
Håper det ikke er noe farlig!
Jeg har ikke vondt hele tiden, men når jeg beveger meg mye får jeg vondt. Har også mye vondt nederst i ryggen om kvelden
TakkDu burde kanskje ta en telefon til lege eller jordmor og bare høre med de.
Det er ikke gøy å gå rundt å lure :/
MAsse lykke til til deg også ^^
Har det samme greiene...:/
men har vondt i magen hele tiden :/ Skal til legen i morgen, så da skal jeg få sjekket detKrysser fingrene ^^
Det skal jeg gjøre ^^Må oppdatere oss!
Jeg får tak ell hva man skal kalle det nederst i magen når jeg reiser meg, går litt ell kjører bil, spes humpete veien vår innover skauen .. Veldig ubehagelig å bevege seg ell sitte i bil da.. Kjennes ut som om man plutselig får en digger Stein ell noe som presser nederst i magen