Vondt i magen..!!

Momofmany

Forumet er livet
Sliter litt.. Plutselig vondt under magen når jeg går, og jeg må jo fortsette å gå til siste dag! River i magen liksom og får knapt puste.. Noen som skjønner? Bekken? Trenger jeg bare bekkenbelte?

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

dette kan ikke jeg kjenne meg igjen i og jeg har veldig sterke bekkenplager....

dette hørtes ille ut :(

Hørtes ikke godt ut.. Jeg har også bekkenplager, men jeg har de bak, så har ikke hatt magevondt bortsett fra dersom jeg for eksempel reiser meg fort.. Men jordmor sa i mitt tilfelle at det bare var livmoren, og ikke farlig. Men jeg har ikke vondt når jeg går......
Hør med jordmor, alltid greit å være på sikre siden, så en slipper å tenke så mye :-)

Hørtes ikke godt ut.. Jeg har også bekkenplager, men jeg har de bak, så har ikke hatt magevondt bortsett fra dersom jeg for eksempel reiser meg fort.. Men jordmor sa i mitt tilfelle at det bare var livmoren, og ikke farlig. Men jeg har ikke vondt når jeg går......
Hør med jordmor, alltid greit å være på sikre siden, så en slipper å tenke så mye :-)
Ja jeg lurte på om det rett og slett var livmorsstrekk? Men det kommer så fort og varer lenge så blei litt usikker. Har veldig stor mage alt da.. Får ta meg en tlf :) ut å gå litt nå snart kan se om det kommer igjen.

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Har det samme greiene...:/
men har vondt i magen hele tiden :/ Skal til legen i morgen, så da skal jeg få sjekket det :) Krysser fingrene ^^
Lykke til :)
Håper det ikke er noe farlig!
Jeg har ikke vondt hele tiden, men når jeg beveger meg mye får jeg vondt. Har også mye vondt nederst i ryggen om kvelden

Lykke til :)
Håper det ikke er noe farlig!
Jeg har ikke vondt hele tiden, men når jeg beveger meg mye får jeg vondt. Har også mye vondt nederst i ryggen om kvelden
Du burde kanskje ta en telefon til lege eller jordmor og bare høre med de.
Det er ikke gøy å gå rundt å lure :/
MAsse lykke til til deg også ^^

Jeg får tak ell hva man skal kalle det nederst i magen når jeg reiser meg, går litt ell kjører bil, spes humpete veien vår innover skauen .. Veldig ubehagelig å bevege seg ell sitte i bil da.. Kjennes ut som om man plutselig får en digger Stein ell noe som presser nederst i magen

Jeg får tak ell hva man skal kalle det nederst i magen når jeg reiser meg, går litt ell kjører bil, spes humpete veien vår innover skauen .. Veldig ubehagelig å bevege seg ell sitte i bil da.. Kjennes ut som om man plutselig får en digger Stein ell noe som presser nederst i magen

Ja, akkurat sann..! Veldig rart.. Ikke hatt det med de andre 3.

Har hvert plaget med det i noen uker og blir ikke bedre.. Hadde det heller ikke med første mann.. Jm sa det kunne være kynnere som jeg kjenner nå og ikke gjorde sist

Da håper vi på at det er det det er :) Forde om det er ubehagelig nok i seg selv :/
Men da er det i allefall ikke noe galt og dety er viktig ! :D

Back
Topp