Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Senator Malin
ORIGINAL: *Ania*
kanskje vi skal begynne å spytte ut istedetfor å svelge [8|]
Vondt å stramme musklene rundt munnen og [:-] Når jeg pusser tennene må jeg la "tannkremspyttet" "renne" ut istedet for å spytte ut.Dritvondt i tunga så klarer ikke stramme å spytte [X(]
ORIGINAL: Lissyjane
Hell 2 cm med sitron i en kopp,hell på med kokende vann og ta masse sukker i for det smaker dritt. Drikk noen sånne kopper[:D]
ORIGINAL: Kal-El
ORIGINAL: schnuppaluppa
Fersk presset sitron....surt som fy. Men jeg blir alltid bedre dagen derpå. Har hørt at det dreper bakteriene.
og hvis det er virus?
Ok, vært å kjøpt sitroner nå, men hvor mye kan jeg ta, hvor går grensen? Er det f.eks dødelig å sluke ned 4 dl ren sitronsaft?
ORIGINAL: Lillaen
Halsbetennelse.. Sikkert virus!
Tok de ikke crp før du fikk antibiotika? Må være bakterier for at det skal ha noen effekt..
Jeg har hatt halsbetennelse som varte i 3 uker jeg. Au au.. (virus)
ORIGINAL: *Ania*
ORIGINAL: Lillaen
Halsbetennelse.. Sikkert virus!
Tok de ikke crp før du fikk antibiotika? Må være bakterier for at det skal ha noen effekt..
Jeg har hatt halsbetennelse som varte i 3 uker jeg. Au au.. (virus)
nope.. hun bare mente jeg sikkert burde ha en kur [8|] men ikke mye vits når det ikke funker [:(] AAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUU[:(][:(][:(] *føleveldigsyndpåmegselv* [:(][:(]
Lest litt. Sitronkjerner og grapefruktkjerner har virker antibiotisk mot både sopp (f.eks fra hus), virus og bakterier, litt som enkelte honningtyper fra New Zealand med andre ord.
Spørsmålet mitt er bare hva er sitronkjerner? Er det selve sitronen / kjøttet, eller steinene? I såfall, burde jeg knuse steinene og spise det eller hva? Finner ingenting om hva som faktisk er sitronkjernen.
Lest litt. Sitronkjerner og grapefruktkjerner har virker antibiotisk mot både sopp (f.eks fra hus), virus og bakterier, litt som enkelte honningtyper fra New Zealand med andre ord.
Spørsmålet mitt er bare hva er sitronkjerner? Er det selve sitronen / kjøttet, eller steinene? I såfall, burde jeg knuse steinene og spise det eller hva? Finner ingenting om hva som faktisk er sitronkjernen.