Vondt i brystet?

Uune

Glad i forumet
Marsmellows-15
Høsthjerter 2017
Er det flere som har vondt ca midt mellom puppene, helt nederst? Der det fortsatt er hardt? Vil tru kanskje det er under brystbenet? Noen ganger svir det liksom utover i ribbeina også, og litt opp i venstre bryst :-/ spesielt når jeg anstrenger meg først, og så legger meg ned.

❤️ Mars 2015 ❤️

Kan ikke si at jeg har kjent akkurat det. Men jeg sliter med smerter bak de nederste ribbeina på venstre side hvis jeg blir sliten. Vet ikke hva det kommer av, men av en eller annen grunn så gir det seg stort sett hvis jeg hviler litt...

Sent from my iPhone using BV Forum

God bedring! Har heller ikke merket noe av det. Er derimot plaget med bekken og korsrygg:(

♡Overgangen feb/mars♡

Føles det som om smerten sitter i selve beinet? Blir det verre når du trekker pusten dypt? I så fall har jeg hatt sånn mange ganger. Det er muskelspenninger i brystet og skyldes stress (i hvert fall det jeg har). Hvis det er det samme, er det ufarlig.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Føles det som om smerten sitter i selve beinet? Blir det verre når du trekker pusten dypt? I så fall har jeg hatt sånn mange ganger. Det er muskelspenninger i brystet og skyldes stress (i hvert fall det jeg har). Hvis det er det samme, er det ufarlig.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Nei. Sånn som du forklarer har jeg hatt masse før. Dette kommer og går, men er en konstant smerte når det står på. Føles ut som om det er under beinet på en måte

❤️ Mars 2015 ❤️

Back
Topp