Vondt i blæra!!

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Nå er jeg så utrolig sliten og lei av å ha sånn press på blæra. Jeg tisser jo hele tiden, og å få sove på natten er helt håpløst. Ligger minst tre timer før jeg sovner, flyr så mye på do. Klarer ikke la være, det er så vondt og så mye press! Jeg blir gal!! Håper baby vil ut litt før termin altså....

Føler dessverre med deg... huff...
Jeg sover såå dårlig.. gubben jobber så teit nå med at han står opp kl 3 på natta.. så får som regel ikke sovet før han drar på jobb.. jm anbefalte å ty til gjesterommet :p mye mulig det blir den løsningen snart. Jeg vil jo sove. Men jeg våkner så fort bestandig :/

Føler dessverre med deg... huff...
Jeg sover såå dårlig.. gubben jobber så teit nå med at han står opp kl 3 på natta.. så får som regel ikke sovet før han drar på jobb.. jm anbefalte å ty til gjesterommet :p mye mulig det blir den løsningen snart. Jeg vil jo sove. Men jeg våkner så fort bestandig :/
Min kjære har flyttet på eget rom for lenge siden.. Han også våkner veldig lett og sovner ikke igjen. Så med meg på do to ganger i timen natten igjennom, pluss uffing, snorking, og masse greier så ble det løsningen. Godt at hvertfall en er uthvilt!

Utrolig lei av det jeg og. Føler jeg må tisse heeele tiden :-/ ubehagelig er det også.. Press og stikk og murring..

Back
Topp