Vondt etter KS

Sirius

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Lurer på hvordan dere andre som har hatt KS har det i etterkant? Nå er det ti dager siden ks og jeg sliter fremdeles med en del smerter, spesielt hvis jeg glemmer meg og prøver å være aktiv. Jeg kan kun gå korte turer uten å bli sliten, i går prøvte jeg meg på en lengre tur og turen i seg selv gikk jo fint nok i rolig tempo men så var jeg helt utslitt og hadde mer vondt resten av dagen. Jeg sliter også med å komme meg opp av sengen, det er vanskelig uten å stramme magemusklene... Og husarbeid blir det lite av. Sukk. Håper ikke det varer veldig lenge.
 
Jeg hadde KS for 4,5 år siden,og brukte nok hvertfall to uker på å klare å gå ordentlig og føle meg sånn nogen lunde ok. Nå lå mine på intensiven ei stund så får ikke sammenlignet ifht husarbeid da vi bodde på sykehuset. Men husker jeg gikk litt sammenkrøket i butikker og sånn. Føltes som det var sydd for stramt. Vondt å komme seg ut av sengen ja. Er nok veldig individuelt hvor lang tid man bruker,noen spretter rundt med en gang. Jeg brukte litt tid,men var ikke noe galt for det:) ikke sydd for stramt heller som jeg trodde;) håper du kommer deg snart. Lytt til kroppen og ikke press deg mer enn du må.
 
Jeg hadde KS for 4,5 år siden,og brukte nok hvertfall to uker på å klare å gå ordentlig og føle meg sånn nogen lunde ok. Nå lå mine på intensiven ei stund så får ikke sammenlignet ifht husarbeid da vi bodde på sykehuset. Men husker jeg gikk litt sammenkrøket i butikker og sånn. Føltes som det var sydd for stramt. Vondt å komme seg ut av sengen ja. Er nok veldig individuelt hvor lang tid man bruker,noen spretter rundt med en gang. Jeg brukte litt tid,men var ikke noe galt for det:) ikke sydd for stramt heller som jeg trodde;) håper du kommer deg snart. Lytt til kroppen og ikke press deg mer enn du må.
Takk for svar. Hadde trodd det skulle bli bedre litt fortere nemlig, men må vel gjerne bare være tålmodig :) Og kanskje bare la husarbeid vær husarbeid en stund.
 
Back
Topp