Vondt/ømt i magen på ettermidag

Lille hemmelighet:)

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Jeg er hjemme med datteren min på 20 mnd. Og gravid med nummer 2, litt over 15 uker.

Lurer på om det virkelig er kynnere? Siste uken har jeg hatt så vondt og ømt/ strammende følelse smerte i magen. Men er ikke inni om jeg kan si det slik. Det kommer på ettermiddagen. Veldig ubehagelig. Sliten etter en aktiv dag med åpen bhg, lekeplass, og ellers lite sitting. Har bekkenløsning.
 
Jeg er hjemme med datteren min på 20 mnd. Og gravid med nummer 2, litt over 15 uker.

Lurer på om det virkelig er kynnere? Siste uken har jeg hatt så vondt og ømt/ strammende følelse smerte i magen. Men er ikke inni om jeg kan si det slik. Det kommer på ettermiddagen. Veldig ubehagelig. Sliten etter en aktiv dag med åpen bhg, lekeplass, og ellers lite sitting. Har bekkenløsning.

Jeg hadde smerter i nederste del av magen et par uker (ca fra uke 15-17) Veldig vondt når jeg trykte på, og fikk også veldig vondt når jeg satte meg hardt ned. Jordmor likte det ikke og ba meg dra til legen.
Legen ringte gyn og konfererte, de mente det hørtes fredelig ut. Så jeg fikk beskjed om å ta det rolig noen dager, å vips, det forsvant.

Så konklusjonen ble at det er bekkeløsningen som stråler frem i magen rett over symfysen. Så jeg måtte slutte med vektløfting og støvsuging/vasking..
Jeg merker det kommer tilbake med en gang jeg gjør for mye.. 18+0 idag:)
 
Back
Topp