Vonde spark

sola90

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Marsboerne 20 18
De siste dagene har mini vært utrolig aktiv, kjennes ut som han turner rundt fra side til side. Også kommer det noen spark som begynner å bli veldig vonde! Er 35 uker i dag, så er spent nå på hvordan de siste ukene blir ;) Har heldigvis det meste klart, så kan slappe av mest mulig :)

Samme her, er 35 uker på lørdag.. Såre og vonde ribbein.. 5 uker igjen bare heldigvis :-) Håper tiden går fort for oss :-) Jeg har ingenting klart! Er i sluttfasen på nytt hus og flytter i løpet av noen uker, begynner å stresse litt kan du si :-/

Uffja. Eg føler at alt av bevegelser er blitt ubehagelig.. er så øm i hele magen.. og hun har konstant en fot opp i høyre ribbebein så de er ganske såre kan du si!! Av og til føles det ut som hun stapper foten mellom ribbebeina. Gleder meg til hun siger litt ned for akkurat nå er det tungt og puste og jeg er sulten hele tiden fordi jeg ikke klarer å spise så mye om gangen. Er også 35 uker og rimelig utolmodig nå :) gleder meg til å få kroppen for meg selv igjen :)

Har vært litt bekymra for at han skal ha snudd seg i løpet av den siste tida. Fra uke 30 har lege og jordmor sagt at han ligger i hodeleie, men når han velter seg så mye rundt, så begynner jeg å lure. Var hos fysioterapaut i dag, og han sa at hode satt godt et stykke ned, så da bør jeg vel la være å tenke på det ;)

Har vært litt bekymra for at han skal ha snudd seg i løpet av den siste tida. Fra uke 30 har lege og jordmor sagt at han ligger i hodeleie, men når han velter seg så mye rundt, så begynner jeg å lure. Var hos fysioterapaut i dag, og han sa at hode satt godt et stykke ned, så da bør jeg vel la være å tenke på det ;)
Min beveger seg også mye selv om hodet ligger godt nedover,så du er ikke,aleine :-)

Jeg var også 35 uker i går og har hatt samme følelsen.
Mandag var jeg sikker på at han hadde snudd seg men etter ul fikk jeg bekreftet at hodet framleis var ned :)

Her er hodet festet så langt ned som det er mulig å komme, men han kan fortsatt snurre og hoppe rundt føles det ut som :P så veldig mye og kraftige bevegelser litt over alt selv om hodet er festet langt ned!

jeg er i uke 34 og hun turner og sparker så det holder, jeg gleder meg så til å få henne ut nå :D

Back
Topp