Vonde kynnere?

Safir91

Flørter med forumet
I hele natt har jeg hatt kynnere som føltes ut som menssmerter, varer ikke så lenge, men kommer med jevne mellomrom. Sover dårlig så jeg stod nettopp opp, håper det gir seg. Noen som har det likt? Eller burde jeg kontakte føden? :)

36+1 i dag
 
Har flere netter med det samme, maserier her. Men lurer du så kan du selvfølgelig ta en telefon til føden. ❤️ Mine varer ca 1 min vondt og får ofte veldig jevnt mellomrom mellom de. Men prøv med paracet, eller en varm dusj pleier å gi seg da.
Altså starten på rier kjentes likt ut for meg sist også men tilslutt blir det da så vondt at jeg ikke lurte lenger :hilarious:
 
Akkurat likt her, har vart i 4-5 dager nå. Kommer helst på kvelden, er borte på morgenen og kommer tilbake utover dagen. De kommer ganske regelmessig også her på kvelden. Er du usikker så kontakter du føden! :) Jeg er 36+5 idag. Hos meg tenker jeg det er maserier :)
 
Har flere netter med det samme, maserier her. Men lurer du så kan du selvfølgelig ta en telefon til føden. ❤️ Mine varer ca 1 min vondt og får ofte veldig jevnt mellomrom mellom de. Men prøv med paracet, eller en varm dusj pleier å gi seg da.
Altså starten på rier kjentes likt ut for meg sist også men tilslutt blir det da så vondt at jeg ikke lurte lenger :hilarious:

Paracet hørtes lurt ut, må sikkert ta det til natten hvis det fortsetter. Har det litt enda men ikke like ofte :) Kan man gå med slike maserier i ukesvis? :hungover:
 
Akkurat likt her, har vart i 4-5 dager nå. Kommer helst på kvelden, er borte på morgenen og kommer tilbake utover dagen. De kommer ganske regelmessig også her på kvelden. Er du usikker så kontakter du føden! :) Jeg er 36+5 idag. Hos meg tenker jeg det er maserier :)

Høres likt ut som her ja :) Har gitt seg litt, men kommer og går litt enda. Lurer på hvor lenge man kan gå slik, leser litt rundt at man kan ha det til godt over termin :eek:
 
Høres likt ut som her ja :) Har gitt seg litt, men kommer og går litt enda. Lurer på hvor lenge man kan gå slik, leser litt rundt at man kan ha det til godt over termin :eek:
Ja, jeg er også redd for det... Det har vært plagsomt nok disse dagene :p
 
Har det samme her. Er mensmurringer mer eller mindre hele dagen og natten, men ikke så vondt at det er plagsomt. Hatt det i ei ukes tid kanskje? 36+3 her. Magen blir veldig hard i blant også. Er vel bare tegn på at det nærmer seg, men tror man fint kan gå slik i ukesvis uten at fødselen starter av den grunn. Kjedelig, man får jo et håp om at det er noe på gang, særlig nå som det straks er innafor å føde. Vi får bare smøre oss med tålmodighet ❤️❤️
 
Jeg har også begynt å få murringer om natta pluss regelmessige kynnere, men ingenting som kommer takvis. Så jeg uroer meg ikke for det, tenker det er naturlig modning. Men som jeg skrev i en annen tråd, var jeg innom føden i romjula pga sterke magesmerter. Det rare da var at smertene satt kun i ene sida av magen/korsryggen og ikke som et belte over hele magen, og ingen kunne forklare hvorfor det kom.
 
Paracet hørtes lurt ut, må sikkert ta det til natten hvis det fortsetter. Har det litt enda men ikke like ofte :) Kan man gå med slike maserier i ukesvis? :hungover:

Så vidt jeg har skjønt så kan man desverre det ja :bag: Men her pleier det å være noen dager med mye, noen dager uten og så er det plutselig tilbake, verre etter dager med myye aktivitet :hilarious:
 
Har også begynt å få noen, spesielt på kvelden, og litt mer nå i helga siden det blir mer løfting etc på ungene.
Kjennes veldig likt som de første riene i fødsel, og med 50 min fra første rie til ungen på brystet sist og ønskelig med antibiotika under fødsel så skal jeg nok ta opp det på kontroll på tirsdag.
 
Litt godt å høre at det er flere, selv om det er veldig plagsomt!

Har egentlig vart hele dagen hos meg i dag, starter forsiktig og bygger seg opp til en smertetopp, for så å ganske kjapt avta igjen. Varer kort, men kommer relativt ofte. Tenker at ordentlige rier blir vel bare verre og verre. Men var på butikken i ste og måtte stoppe opp og la det gå over før jeg kunne gå videre.

Synes egentlig at smertene har blitt litt verre utover dagen i dag, tenker å ringe føden hvis det er likedan eller verre i morgen. Men er nok bare maserier.. Er jo litt tidlig å gå i gang med fødsel nå vel? Har jo ikke fått vasket opp alt enda :hilarious:
 
Om du kjenner at du blir urolig/bekymret av det skader det aldri å ta en telefon til føden. Bedre å ta en sjekk for mye enn en for lite. :)
 
Får vonde kynnere hvis jeg går tur litt for fort. Må da roe ned tempoet eller stoppe. Har snakket med jordmor om dette, og hun sa at så lenge de slutter å gjøre vondt når man tar en pause så er det ingen grunn til bekymring.

Men jeg er obs på dem, foreløpig ingen grunn til bekymring.
 
Var visst ikke kynnere/maserier på gang nei, innlagt på føden nå.. Venter å ser om det avtar eller om det tar seg opp. Dro inn pga blødning og hyppige småvonde/sammentrekninger.
 
Var visst ikke kynnere/maserier på gang nei, innlagt på føden nå.. Venter å ser om det avtar eller om det tar seg opp. Dro inn pga blødning og hyppige småvonde/sammentrekninger.

Lykke til ♥️
 
Var visst ikke kynnere/maserier på gang nei, innlagt på føden nå.. Venter å ser om det avtar eller om det tar seg opp. Dro inn pga blødning og hyppige småvonde/sammentrekninger.
Blødning er gjerne tegn på noe mer enn kynnere ja.
Lykke til, håper lille vil holde seg inne litt til, men gode odds nå selv om de fremdeles er premature
 
Var visst ikke kynnere/maserier på gang nei, innlagt på føden nå.. Venter å ser om det avtar eller om det tar seg opp. Dro inn pga blødning og hyppige småvonde/sammentrekninger.
Åi, lykke til! Håper alt går bra ❤️ Har de sjekket om det er åpning og sånn?
 
Håper alt går fint :Heartred Hos meg er det maserier, de kommer på ettermiddag/kveld og borte om morgenen. Men har ikke hatt noe blod eller slim i kombinasjon med dette. Hadde ringt om det hadde komt selv.
 
Back
Topp