Har flere netter med det samme, maserier her. Men lurer du så kan du selvfølgelig ta en telefon til føden. ❤️ Mine varer ca 1 min vondt og får ofte veldig jevnt mellomrom mellom de. Men prøv med paracet, eller en varm dusj pleier å gi seg da.
Altså starten på rier kjentes likt ut for meg sist også men tilslutt blir det da så vondt at jeg ikke lurte lenger![]()
Akkurat likt her, har vart i 4-5 dager nå. Kommer helst på kvelden, er borte på morgenen og kommer tilbake utover dagen. De kommer ganske regelmessig også her på kvelden. Er du usikker så kontakter du føden!Jeg er 36+5 idag. Hos meg tenker jeg det er maserier
![]()
Ja, jeg er også redd for det... Det har vært plagsomt nok disse dageneHøres likt ut som her jaHar gitt seg litt, men kommer og går litt enda. Lurer på hvor lenge man kan gå slik, leser litt rundt at man kan ha det til godt over termin
![]()
Paracet hørtes lurt ut, må sikkert ta det til natten hvis det fortsetter. Har det litt enda men ikke like ofteKan man gå med slike maserier i ukesvis?
![]()
Var visst ikke kynnere/maserier på gang nei, innlagt på føden nå.. Venter å ser om det avtar eller om det tar seg opp. Dro inn pga blødning og hyppige småvonde/sammentrekninger.
Blødning er gjerne tegn på noe mer enn kynnere ja.Var visst ikke kynnere/maserier på gang nei, innlagt på føden nå.. Venter å ser om det avtar eller om det tar seg opp. Dro inn pga blødning og hyppige småvonde/sammentrekninger.
Åi, lykke til! Håper alt går bra ❤️ Har de sjekket om det er åpning og sånn?Var visst ikke kynnere/maserier på gang nei, innlagt på føden nå.. Venter å ser om det avtar eller om det tar seg opp. Dro inn pga blødning og hyppige småvonde/sammentrekninger.
Var visst ikke kynnere/maserier på gang nei, innlagt på føden nå.. Venter å ser om det avtar eller om det tar seg opp. Dro inn pga blødning og hyppige småvonde/sammentrekninger.