Vonde bein.

Phida

Blir kjent med forumet
Augustlykke 2015
Flere som sliter med vonde bein? Lurer på om jeg har fått litt vann i beina eller om det allerede begynner å bli litt tungt. Er bare 21+2. Har skikkelig smerter under beina og i hælen. Trodde kanskje det hadde noe med kvaliteten på skoa å gjøre så skiftet til de beste jogge skoa jeg hadde men er slik enda. Skal på legesjekk i dag så får se hva han sier.

Flere som sliter med vonde bein? Lurer på om jeg har fått litt vann i beina eller om det allerede begynner å bli litt tungt. Er bare 21+2. Har skikkelig smerter under beina og i hælen. Trodde kanskje det hadde noe med kvaliteten på skoa å gjøre så skiftet til de beste jogge skoa jeg hadde men er slik enda. Skal på legesjekk i dag så får se hva han sier.
Jeg har vondt under venstre fot, nesten midt i. Hva sa legen din?

I dag har jeg vært på shopping og pynta opp litt i huset når jeg kom hjem... Det verker i føttene :P jaja, jeg har det jo med og få vann i kroppen til vanlig, så blir nok ikke noe mindre nå... Også har jeg dilla på salt lakris :P som om det skulle hjelpe ;)

Jeg merker at når jeg står og går mye får jeg veldig vondt i bena, mer enn vanlig..

Back
Topp