Kan være skikkelig bekkenløsning. De andre svangerskapene mine har vært preget av det. Men da i skambeinet og fremme i bekkenet. Ryggen var ikke noe særlig problem. Men det kan jo være ulikt nå.
Nei ikke noe knyttet til diabetesen som kan gå utover bekkenet vil jeg tro. Skal passe på maten og tar tabeletter for å regulere det.
Men jeg har hatt mye blødninger og diagnosen truende abort i 12 uker, små blødninger fortsatt, så jeg skal ikke gjøre mye fysisk. Jeg skal ta det med ro. Ingen turer og slikt på meg

Men kom på at eg vasket gulvene i kjelleren på søndag. Kan det komme ringvirkninger etter det nå? Kjente etter mens jeg holdt på, kjente ikke noe vondter da. Men kanskje det kan komme seinere
Godt du tar hensyn og slapper av når du har vært gjennom så mye i svangerskapet

Jg er mest plaget i korsrygg og bekken så er nok veldig variabelt, og tåler lite aktivitet før det blir verre. Så kan være vaskingen. Har du kjent mer liv nå? Håper!!
Tenkte ikke på om diabetes hadde med bekkenet og gjøre men sånn generelt om det er mye plager og restriksjoner. Kan du spise kaker og godis når det er helg/besøk så lenge du nå går på tabletter eller er det kjempe streng kost uten noen form for kos?