Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, dette høres faktisk ut som bekkenløsningTusen takk for mange svar![]()
Har aldri hatt bekkenløsning så vet ikke hvordan det kjennes ut. Men stråler ned til rumpa fra korsryggen. Utrolig irriterende og vondt ! Skal ta det opp med legen. Så får jeg se hva han sier .
Basseng trening hørtes fantastisk ut !!
Huff, dette høres faktisk ut som bekkenløsning
Ja, bassengtreningen er ukens høydepunkt![]()
Det skjønner jeg godt at du ikke håper det! Men hvis du ikke blir bedre, kontakt legen!Hmmmhåper ikke det.. Jobber du nå? Hvordan går det eventuelt?
Det skjønner jeg godt at du ikke håper det! Men hvis du ikke blir bedre, kontakt legen!
Ja, jeg jobber nå, men er 40% sykemeldt. Synes det er slitsomt og vondt å jobbe to dager etter hverandre så vi får se hva vi finner ut av neste gang jeg skal til legen.
Jeg var ganske plaget av det i forrige svangerskap. Gikk til naprapat og fikk knadd og løst opp skikkelig. Så sluttet jeg å sove på ryggen, men heller godt over på sidene. Det hjalp.Tusen takk for mange svar![]()
Har aldri hatt bekkenløsning så vet ikke hvordan det kjennes ut. Men stråler ned til rumpa fra korsryggen. Utrolig irriterende og vondt ! Skal ta det opp med legen. Så får jeg se hva han sier .
Basseng trening hørtes fantastisk ut !!
Tja, det begynte vel i midten av august. Trodde først at det var vanlige ryggsmerter etter en lang og slitsom dag, men så ble jeg ikke bedre. Og så hadde jeg sånne stikk i rompa hver gang jeg skulle opp av senga litt før det også.Ja det skal jeg. Hvor lenge har du hatt det sånn?
Merker det godt i ryggen idag. Men vil så gjerne holde ut litt til. Føler tiden sneeeeegler seg avgårde hvis jeg bare skulle gå hjemme , og Ihvertfall med dårlig rygg![]()
Sist natt kunne jeg bare sove på venstre sida. Det var ubehagelig. Greit å kunne snu seg. Og ja, det er verst når jeg har ligget på ryggen og skal komme meg opp. Herlighet, ser sikkert ut som en skildpadde som har havna på ryggen...Jeg var ganske plaget av det i forrige svangerskap. Gikk til naprapat og fikk knadd og løst opp skikkelig. Så sluttet jeg å sove på ryggen, men heller godt over på sidene. Det hjalp.![]()
Ja, man skal være aktiv innenfor smertegrensa. Jeg sitter også mye på jobb, men sitter nå på en sånn gymnastikkball til tider og går mange små turer til kaffeautomatenDe dagene eg er inaktiv blir eg veldig dårlig i ryggen. Har en stillesittenfe jobb og har hatt mye møter i det siste, så ingen bevegelse:/
Mitt tips er å prøve å legge inn en liten gåtur hver dag. Gjerne i ulendt terreng. Og ikke minst! ALLTID gode sko!!![]()