Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, skulle tatt seg utKanskje du er gravid og har fått luktesans som en hundHusker hvordan det var
Er veldig nysgjerrig på hva denne lukten kan være.
nei, samboer merker den også mer og mer 

Så ja, får vel oppdatere gjennombruddet vi har hatt! Som sagt, så har lukten økt på de siste dagene, og spesielt fra nesa når hun har grått og pusset nesa.
Idag begynte hun å bli veldig sår under høyre nesebor, så jeg prøvde å lyse inn og følte at jeg skimtet noe. Fikk samboer til å se på det, men han mente at det nok bare var snørr.
Han fant en pinsett, jeg holdt hendene til frøkna og ba henne blåse ut av nesa mens vi holdt venstre nesebor lukket.
Han fikk lirket og lurt, og fikk dratt ut en klump med skumgummi!! (som stinket ekstremt!)
En skal virkelig ikke kimse av magefølelsen!
Oioioi, jammen godt dere fikk løst mysteriet.
Må ha vært forferdelig følelse å stå i som foreldre og som liten skatt.
Godt dere fikk det ut
Unger putter det rareste i naso eller ører iblant.

Var en fæl følelse når man ikke har lyst å være så tett på barnet sitt fordi det lukter. Men det verste var at jeg var redd for at hun skulle bli holdt utenfor i bhg pga lukten.
Men nå er lukten så og si helt borte, kort tid etter at vi fikk den ut!
Man skal vel egentlig ikke bruke pinsett i fare for å dytte det lengre opp, men den kom såpass langt ned når hun blåste at vi følte oss trygge på det![]()
Hadde nok detLegen hadde gjort det på samme måte.
Hadde nok det
Jeg er bare så lettet nå, og det gjorde godt at jeg hadde rett i magefølelsen!![]()
Legen hadde vel brukt sånn lang tynn tang ogikke pinsett?Legen hadde gjort det på samme måte.
Legen hadde vel brukt sånn lang tynn tang ogikke pinsett?
Vi brukte en slik lang og tynn pinsett, aner ikke hva legen hadde brukt, men uansett, vi fikk den utLegen hadde vel brukt sånn lang tynn tang ogikke pinsett?
Det luktet ikke roser akkurat, neiSe der ja. Du hadde rett i magefølelsen. Kan tenke meg at lukta ikke var god![]()
Så ja, får vel oppdatere gjennombruddet vi har hatt! Som sagt, så har lukten økt på de siste dagene, og spesielt fra nesa når hun har grått og pusset nesa.
Idag begynte hun å bli veldig sår under høyre nesebor, så jeg prøvde å lyse inn og følte at jeg skimtet noe. Fikk samboer til å se på det, men han mente at det nok bare var snørr.
Han fant en pinsett, jeg holdt hendene til frøkna og ba henne blåse ut av nesa mens vi holdt venstre nesebor lukket.
Han fikk lirket og lurt, og fikk dratt ut en klump med skumgummi!! (som stinket ekstremt!)
En skal virkelig ikke kimse av magefølelsen!
godt at det ble oppdaget og endte bra 
Jeg beholder legetimen på tirsdag, rett og slett for å få sjekket om alt har kommet ut (hun har vel noe å lyse med, slik at en ser bedre enn vi har fått gjort). Men skal ta det opp. Føles godt å komme med noe reelt enn bare "lukt", og at magefølelsen min faktisk stemte!En mamma vet når noe er galtsyns du skal ringe legekontoret å fortelle.. om funnet og klage på deres avvisning og kompetanse
godt at det ble oppdaget og endte bra
![]()

Det er veldig lurtJeg beholder legetimen på tirsdag, rett og slett for å få sjekket om alt har kommet ut (hun har vel noe å lyse med, slik at en ser bedre enn vi har fått gjort). Men skal ta det opp. Føles godt å komme med noe reelt enn bare "lukt", og at magefølelsen min faktisk stemte!![]()
Den endringen tror jeg de fleste hadde lagt merke til ganske fort, uansett hvor fraværende en hadde værtDet er veldig lurtJa som jeg skrev i begynnelsen.. rette alder. Jeg kimser aldri på magefølelsen den viser som oftes at jeg har rett.. å tror de fleste mødre/fedre som er oppmerksomme på barna legger merke til endringene som skjer.

(like godt som da jeg fikk beskjed om at jeg fikk anfall av luftsmerter fra min gamle fastlege og av legevakten flere ganger. Hun nye fastlegen min henviste meg til ul med en gang, og hadde masse gallesteiner). Enda bedre denne gangen da, for dette gjaldt datteren min