Vond lukt fra ørene - 3åring

Hun mente at det nok ikke kunne være at jenta hadde stappet noe oppi nesa, da hadde vi merket det..
Jeg orker ikke lukten lengre, til tider har jeg nesten ikke lyst til å klemme henne (spesielt hvis hun har blitt varm eller har grått, da lukter det veldig). Og det er en fæl følelse som mamma, å ikke ha lyst til å klemme barnet sitt :(

Så nå får jeg samle tankene før legetimen, kanskje notere ned ting så jeg får fortalt hvordan det har vært, hva jeg har lagt merke til osv :)
Sender dere en god klem ❤
Ja det er lurt å notere ned det man lurer på når man skal til legen.:)

Den endringen tror jeg de fleste hadde lagt merke til ganske fort, uansett hvor fraværende en hadde vært :nailbiting::p
Men føles godt :Heartred (like godt som da jeg fikk beskjed om at jeg fikk anfall av luftsmerter fra min gamle fastlege og av legevakten flere ganger. Hun nye fastlegen min henviste meg til ul med en gang, og hadde masse gallesteiner). Enda bedre denne gangen da, for dette gjaldt datteren min :happy:

Lukten forsvant veldig fort etter at den kom ut, måtte jo ta bilde av den også, kan jo hende legen vil se :hilarious:

Joda, tenker sånn helt generelt..det finnes mange som hadde tatt rådene om «det er neppe» osv.. for god fisk. Jeg kjenner at jeg blir irritert over at dere ikke fikk komme inn tvert. (litt engasjert...:rolleyes:)
Vi måtte ha antibiotika.. men vil tro legen tar en prøve.
Det føles godt å ha stått på for det mann tror på, og spesielt for barna.. gir en god varm følelse.
Det var veldig lurt, kanskje ikke så mange som hadde tenkt så langt. ;)
Godt at lukta er borte :)

Joda, tenker sånn helt generelt..det finnes mange som hadde tatt rådene om «det er neppe» osv.. for god fisk. Jeg kjenner at jeg blir irritert over at dere ikke fikk komme inn tvert. (litt engasjert...:rolleyes:)
Vi måtte ha antibiotika.. men vil tro legen tar en prøve.
Det føles godt å ha stått på for det mann tror på, og spesielt for barna.. gir en god varm følelse.
Det var veldig lurt, kanskje ikke så mange som hadde tenkt så langt. ;)
Godt at lukta er borte :)
Det er sant, jeg tar rådene jeg får med en klype salt. Hvis jeg føler at det er _noe_, men ikke kan sette fingeren på hva det er, så gir jeg meg ikke :p min fastlege var i ferie forrige uke, så hun henvendte seg til en annen lege. Trooor min fastlege hadde tatt oss inn ganske fort (det er henne vi skal til imorgen) :)

Back
Topp