Volvat

Ok takk...Masse lykke til til deg, håper du har hatt el[:)]
 
[:)]Bare hyggelig! Ja jeg håper det jeg oxo:) Fått brav fra sykehyset i Østfold i dag oxo[&:] Skal ringe de første dag i neste syklus. Og det er nå ca 5 dager til mensen skal komme vis jeg har telt riktig da...
 
Så det jeg nå da skal igjennom heter : AD HSG-Undersøkelse. Det er da kontrast veske opp via livmora, og opp til eggstokkene, for å se om de er tette[8|]  Denne undersøkelsen må taes fra 7-12 syklusdag.
 
 MENSEN HAR IKKE KOMMET I DAG hehe. har fem graviditets tester ligganes... men vil ikke ta en før det har gått noen dager. hehe
 
Hvordan går det med deg nadja1986?? [;)]
 
Joda her går det som alltid... Mensen kom en dag senere enn vanlig:S Så i morgen skal jeg singe sykehuset, så jeg får dratt og kjekket egglederene mine:D hehe
 
så er ikke noe spennede nytt enda da:S hehe
 
Jeg hadde et håp om at du var gravid jeg [:)] Også kommer den teite tanta!! [:'(] Jaja, da er det bare å gå videre i prossesen og satse på at det klaffer snart [;)]
 
jupp... tante lurte meg bra der gitt[:'(] hun pleier ikke være sen. men nå fant ho ut at hun skulle lure meg litt[>:] hehe. men gyn var jo nesten sikker på at vi hadde tette eggledere. og da er det ikke lett å bli gravid hehe. så vi får vente opp til 14 dager[:)] hehe da skal de blokkes ut med kontrastveske[:D]
 
Må si det her går fort hehe[:D] I dag fikk jeg time til AD HSG undersøkelsen hehe:) 23 april kl 1230[:D] hehe
 
Men gruer meg som bare den da[&:]
 
Hei Hei...
 
Da var det overstått. HSG Undersøkelsen var utrolig vond... Men nå er det heldig vis over...
 
 
De fant heldig vis ikke noe galt, bare en liten blokering og den tok kontrastvæska seg av.
 
Så nå blir det og starte på pergotime neste syklus... Vis ikke vi er heldige og blir gravide nå da:D
 
Godt at det er overstått da Nadja [;)] Og godt at det ikke var noe annet enn en liten blokkering som ble fjernet [;)]
 
Da er du ready for some pergo!! [:D] Blir bra det skal du se [;)]
 
Ja jeg håper virkelig det[:D] Får virkelig håpe det kommer en spire i løpet av sommeren[8D] ellers blir det prøverør fra høsten av....
 
Back
Topp