Jeg har fått en uheldig belastning på jobb som gjorde at jeg fikk betennelse i muskelen i armen. Tenkte det skulle gå over av seg selv, men det endte med å spre seg fra håndleddet og sette seg i overarmen. Nå sitter jeg her med brennende følelse i muskelen, og har lyst å ta smertestillende og betennelsesdempende. Løsningen har tidligere vært en kur med voltarol, men så leser jeg at det kan ha negativ effekt på eggløsning.
Er det noen prøvere som har erfaring, positiv som negativ, med å gå på betennelsesdempende? Er på CD 5 nå, og tenker jo at folk som tar ibux for menssmerter fortsatt blir gravid, så det bør jo ikke påvirke så alt for mye?
Tar meg en tur til legen over helgen hvis det ikke gir seg, men greit å vite hva jeg kan gjøre her og nå for å få det bedre
Er det noen prøvere som har erfaring, positiv som negativ, med å gå på betennelsesdempende? Er på CD 5 nå, og tenker jo at folk som tar ibux for menssmerter fortsatt blir gravid, så det bør jo ikke påvirke så alt for mye?
Tar meg en tur til legen over helgen hvis det ikke gir seg, men greit å vite hva jeg kan gjøre her og nå for å få det bedre