Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En Bhg jeg var i praksis i hadde opplevd det samme. Der fikk INGEN, verken mann eller dame, stelle barna med lukket dør.Det er helt forferdelig
Ble kvalm da jeg leste det
Lurer mest på hva som kan gjøres for å hindre at det skjrr igjen
Jeg vet om bhg som har glass mellom stellerom og oppholdsrom .En Bhg jeg var i praksis i hadde opplevd det samme. Der fikk INGEN, verken mann eller dame, stelle barna med lukket dør.
Men utenom det og det som allerede er gjort med at man må ja vandelsattest så er jeg spent på om de finner på noe for å forhindre. Må jo kanskje gå så langt som å ha kameraovervåking eller noe slikt.
I grunnen ikke så dumt det!Jeg vet om bhg som har glass mellom stellerom og oppholdsrom .
Det mest tragiske er jo at det ikke er første gang barn blir utsatt for dette i BhgDet er utrolig kvalmende og tragisk at dette har skjedd![]()
Tror at mennesker som gjør sånt er så syke at strafferammen ikke vil ha noe å siDet burde bli lov å kastrere sånne! Er så utrolig kvalmt å forferdelig at en mamma kan miste nattesøvnen! Vis ikke straffen for voldtekt av barn og voksne blir strengere. Blir det jo ikke skremmende nok å lavære!
Men politiattest sier ikke alt dessverrrEr grusomt.. Alle som jobber med barn må ha politiattest. Sørgelig det skjedde der. Han vil iallefall aldri mer få jobb med barn
Nei gjør ikke det. Den sier kun at han ikke har vært dømt tidligere. For alt vi vet kan disse syke tankene kommet etter han begynte å jobbe med barn. Men unnskylder ingenting..Men politiattest sier ikke alt dessverrr
I feel ya!Skulle gjerne visst hvilken barnehage dette svinet jobber i. Disse menneskene trenger ikke behandling, de trenger å sperres inne uten mulighet til noen gang å omgås barn igjen. Pedofile har ikke rett på verken behandling eller nye sjanser. De skulle blitt voldtatt bak til blods, blitt filmet og tvunget til å se på det to timer hver dag, til de spyr av sine egne motbydelige lyster og råtner vekk i sin egen elendighet. Jeg føler bare intenst hat. En pedofil kunne gjort meg til drapsmann.
Det er sterke ord du bruker, men jeg er VELDIG ENIG!Skulle gjerne visst hvilken barnehage dette svinet jobber i. Disse menneskene trenger ikke behandling, de trenger å sperres inne uten mulighet til noen gang å omgås barn igjen. Pedofile har ikke rett på verken behandling eller nye sjanser. De skulle blitt voldtatt bak til blods, blitt filmet og tvunget til å se på det to timer hver dag, til de spyr av sine egne motbydelige lyster og råtner vekk i sin egen elendighet. Jeg føler bare intenst hat. En pedofil kunne gjort meg til drapsmann.
Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig. Det kan komme folk inn på alle rom når som helst i alle bhg jeg har jobbet i...
Tenker akkurat det samme...Det mest tragiske er jo at det ikke er første gang barn blir utsatt for dette i Bhgplassen der barna liksom skal være trygg.
For meg er det helt utenkelig at noe slikt skal skje på min jobb, men faktum er jo at man aldri vet og det er skremmende!
Jeg leste en artikkel tidligere i dag, om barn som har sår i ganen og sår bak ørene etter å ha blitt holdt fast og tvunget til munnsex. Og da begynte jeg å tenke på jentene i Baneheia, som ble voldtatt gang på gang og revet i stykker innvendig av greiner og kvister før de ble drept. Og avsløringene VG gjorde før jul om hvor utbredt dette er blant norske vanlige menn, som chatter med hverandre og deler voldtektsvideoer av barn og babyer mens de runker, og snakker om sine preferanser for analvoldtekt av barn som gråter. Og nå er en liten fireåring blitt misbrukt i barnehagen av sin omsorgsperson, som han skulle ha absolutt tillit til. Disse menneskene, de fortjener hvert eneste sterke ord og hat. De er monstre.Det er sterke ord du bruker, men jeg er VELDIG ENIG!
Jeg får helt vondt inni meg.