Voldtekt

Skulle gjerne visst hvilken barnehage dette svinet jobber i. Disse menneskene trenger ikke behandling, de trenger å sperres inne uten mulighet til noen gang å omgås barn igjen. Pedofile har ikke rett på verken behandling eller nye sjanser. De skulle blitt voldtatt bak til blods, blitt filmet og tvunget til å se på det to timer hver dag, til de spyr av sine egne motbydelige lyster og råtner vekk i sin egen elendighet. Jeg føler bare intenst hat. En pedofil kunne gjort meg til drapsmann.

Jeg sa dette til min man i stad, for dette ble nært da jeg selv har en på straks 4:(
Hadde dette vært mitt barn så tror jeg faktisk jeg hadde kunne blitt drapskvinne. Kjenner det koker inni meg når jeg leser sånt :(

Jeg leste en artikkel tidligere i dag, om barn som har sår i ganen og sår bak ørene etter å ha blitt holdt fast og tvunget til munnsex. Og da begynte jeg å tenke på jentene i Baneheia, som ble voldtatt gang på gang og revet i stykker innvendig av greiner og kvister før de ble drept. Og avsløringene VG gjorde før jul om hvor utbredt dette er blant norske vanlige menn, som chatter med hverandre og deler voldtektsvideoer av barn og babyer mens de runker, og snakker om sine preferanser for analvoldtekt av barn som gråter. Og nå er en liten fireåring blitt misbrukt i barnehagen av sin omsorgsperson, som han skulle ha absolutt tillit til. Disse menneskene, de fortjener hvert eneste sterke ord og hat. De er monstre.
Dette trengte jeg ikke å lese før jeg skulle legge meg:( Tenk at det finnes slike mennesker:(

Jeg vet om bhg som har glass mellom stellerom og oppholdsrom .

hos oss har det vært snakk om å ha dører med glassvindu inn til stellerom

Huff ja...verden er ikke alltid så bra og god som en skal ha det til...mye vonde ting som skjer som er urettferdig og fælt

Tror at mennesker som gjør sånt er så syke at strafferammen ikke vil ha noe å si :( burde heller kastrere de slik som de gjør i andre land.

Nei, men de er jo syke mennesker. De er jo født med en feil! Noe som ikke er så det skal. Å de får jo ikke hjelp eller noe før de har gjort noe alvorlig galt! Å det er så kvalmt at jeg får dårlig samvittighet for at jeg har satt barn til verden noen ganger. Når jeg ser på hva verden har å by på av grusomheter!

Nei, men de er jo syke mennesker. De er jo født med en feil! Noe som ikke er så det skal. Å de får jo ikke hjelp eller noe før de har gjort noe alvorlig galt! Å det er så kvalmt at jeg får dårlig samvittighet for at jeg har satt barn til verden noen ganger. Når jeg ser på hva verden har å by på av grusomheter!
Så en dokumentar for ett år tilbake om voldtektsforbrytere. Ene mannen fikk meg rett og slett til å grine. Han hadde selv gått å bedt om hjelp for tankene sine FØR han hadde gjort noe. Han ble selv utsatt for vold av moren sin og mente selv han var ødelagt. Han ba om kjemisk kastrering men ingen hørte på han. Så ja, de er definitivt syk eller har en "feil" i seg tror jeg. Ingen unnskyldning for at de gjør slikt, vil aldri forsvare en slik handling. Men tragisk at de som selv vet om det og ber om hjelp gjerne ikke får det.

!@$#/!!
Sånne ting gjør meg så sint at jeg mister alle ord.. Æsj. De som velger å forgripe seg på barn hadde jeg gladelig...
... Skal ikke si det høyt engang, for de tankene der er bra grusomme....

Forferdelig trist. Men vi må våge å tenke tanken om at dette kan skje OVERALT. I alle barnehager, hos naboen, hos egne tanter og onkler. Derfor er vi nødt til å snakke med barna om kropp og grenser, hva som er lov og ikke. Gjøre barna i stand til å si ifra hvis noe slikt skjer med dem selv eller noen de kjenner. Gi dem et språk for å forklare slike hendelser. Og det krever at vi voksne tør å tenke tanken, tør å lese slike saker med alle detaljer, for å lære hvordan pedofile tenker og opptrer. Dessverre :(

Jeg leste en artikkel tidligere i dag, om barn som har sår i ganen og sår bak ørene etter å ha blitt holdt fast og tvunget til munnsex. Og da begynte jeg å tenke på jentene i Baneheia, som ble voldtatt gang på gang og revet i stykker innvendig av greiner og kvister før de ble drept. Og avsløringene VG gjorde før jul om hvor utbredt dette er blant norske vanlige menn, som chatter med hverandre og deler voldtektsvideoer av barn og babyer mens de runker, og snakker om sine preferanser for analvoldtekt av barn som gråter. Og nå er en liten fireåring blitt misbrukt i barnehagen av sin omsorgsperson, som han skulle ha absolutt tillit til. Disse menneskene, de fortjener hvert eneste sterke ord og hat. De er monstre.

Ja det er helt forj!!!

Noen mener det er noe godt i alle mennesker, det er det ikke!

Grusomt!! Jeg gråt når jeg leste det :( Bare tanken på det gjør meg så grusomt dårlig og tårene renner, stakkars lille venn :(
I bhg vår er toalett og stellerom med glassvegger så man kan se inn + at det er gjennomgangsrom. Syns det er betryggende.
Hadde det vært mitt barn så hadde jeg nok drept. Faktisk. Uten problemer.

Jaa, stoler helt på de som jobber I bgh hun går I, men er litt ekstra skummelt å bytte barnehage :(
Skal du bytte?

Joda, jeg synes også det er ekkelt, men samtidig så kan jeg ikke gå rundt og tenke på det hele tiden. Blir jo gal av sånt :-P

Hva med å sjekke ut bhg hun skal begynne i? Med andre som har barna sine der?

Skal du bytte?

Joda, jeg synes også det er ekkelt, men samtidig så kan jeg ikke gå rundt og tenke på det hele tiden. Blir jo gal av sånt :-P

Hva med å sjekke ut bhg hun skal begynne i? Med andre som har barna sine der?
Ja vi har flyttet :(

Hehe ja man blir jo det ! Veldig mange som er fornøyd, så blir nok det vi også :)

I dag står det en ny artikkel om saken og denne mannen har forgrepet seg på flere unger. Han har også jobbet i flere barnehager:(

Back
Topp