Voksipose

Vi bor i finnmark så vi tok i bruk lammeskinnposen for to uker siden. Er der varmt en dag så har vi bare en tynn ulljakke, votter og lue på.
Har voksipose og, siden det bare er 11mnder mellom storesøskenene måtte vi ha en til pose. Og kjøpe voksi urban da siden den kan brukes leeenge med den lengste delen. Så den blir tatt i bruk når skinnposen begynner å bli knapp :)

Har ikke kjøpt voksipose. Vet ikke om jeg skal så lenge hun bruker dypvogn. Er ikke akkurat noe problem at hun sparker av seg dyna. Har lammeskinn og dundyne, har ikke vært kald enda ihvertfall. Vet ikke om jeg har plass heller, har ganske smal bag :)

Vi bruker den nå. Uten ekstra klær men med lue og evt jakke eller noe så det ikke blir åpent i halsen. Lettvint å slippe påkledning men bare putte nedi posen.

Tok frem vår i dag (voksi city), og la henne ned i de klærne hun har på seg inne + lue. Hun sovna som en stein med en gang:D

Hvor mange grader er det ute hos dere som har tatt fram posen?! Er så i tvil. Her er det rundt 6-9 grader gjennomsnittlig for tiden, men har en lammeskinnspose fra Bozz som sikkert er ganske varm! Er de med flis kaldere?! Har faktisk en med flis kom jeg på som vi kjøpte på tilbud. Kanskje kan bruke den først :)

Hvor mange grader er det ute hos dere som har tatt fram posen?! Er så i tvil. Her er det rundt 6-9 grader gjennomsnittlig for tiden, men har en lammeskinnspose fra Bozz som sikkert er ganske varm! Er de med flis kaldere?! Har faktisk en med flis kom jeg på som vi kjøpte på tilbud. Kanskje kan bruke den først :)
Her ligger det på ca d samme i grader mellom 5-10, mn bruker voksiposen og han har ikke vært for varm enda:)
Vil tippe lammeskinnsposen er noe varmere enn flispose ja, du får prøve deg frem? Bare å kjenne i nakken på babyen når han ligger nedi? Da kjenner man for om de er for kald eller varm:)

Her ligger det på ca d samme i grader mellom 5-10, mn bruker voksiposen og han har ikke vært for varm enda:)
Vil tippe lammeskinnsposen er noe varmere enn flispose ja, du får prøve deg frem? Bare å kjenne i nakken på babyen når han ligger nedi? Da kjenner man for om de er for kald eller varm:)
Husk at ull puster og absorberer fukt, så ingen fare å ha de i lammeskinnspose. Bare kle dem lett, ha heller med ekstra tøy hvis de må opp av vognen. Vi ferierer i Spania hver påske og da har jeg hatt lammeskinn-underlaget i trillen. Blir mindre svette av ull enn av vognens syntetiske stoff. Ull kjøler jo også sånn sett. ;)

Har funnet frem voksiposen og vasket den så begynner å bruke den fra i dag tenker jeg ☺

Her varierer temperaturen veldig, noen dager er det bare 2-5g og da har jeg body,strømpebukse og en ulldress på henne +headover,tynne ullsokkerog votter. De dagene det er 6-9g har jeg på henne body,strømpebukse, en merino ulldress (sånn tynn superundertøy aktig) +headover, ullsokker og votter.
Hun ligger i lammeskinnspose.

Har vært på salg i dag og kjøpt vognpose og bilstolpose på 40%:D bilstolposen la jeg oppi med en gang, er så greit å slippe å kle på henne hver dag når jeg skal hente i bhg, og i dag hadde hun bare en sånn pysj/dress oppi, og var veldig fin i temp:)

Vognposen venter jeg litt med, tror det holder med lammeskinn og dundyne en stund til:) for har ofte dressen på tilfelle hun skal opp i bæresele, så da er det lettere å regulere med dyne eller teppe:)

Her varierer temperaturen veldig, noen dager er det bare 2-5g og da har jeg body,strømpebukse og en ulldress på henne +headover,tynne ullsokkerog votter. De dagene det er 6-9g har jeg på henne body,strømpebukse, en merino ulldress (sånn tynn superundertøy aktig) +headover, ullsokker og votter.
Hun ligger i lammeskinnspose.

Litt utenom tråden, men hvor kjøper man headover? :p

Litt utenom tråden, men hvor kjøper man headover? :p
Hihi d er lov ;) jeg har en fra joha, kjøpt på en barnebutikk her i finnmark :p men har sett at name it har til så små på nettbutikken deres. Piere robert har fra 3mnd og oppover, de får du jo kjøpt på matbutikkene. Også har janus, men tror de også er fra 3mnd og opp. Elsker headover, det er så lettvint samtidig som det ikke blir nakent i halsen :D

Hihi d er lov ;) jeg har en fra joha, kjøpt på en barnebutikk her i finnmark :p men har sett at name it har til så små på nettbutikken deres. Piere robert har fra 3mnd og oppover, de får du jo kjøpt på matbutikkene. Også har janus, men tror de også er fra 3mnd og opp. Elsker headover, det er så lettvint samtidig som det ikke blir nakent i halsen :D
Takk ja de virker så kjekke:) da skal jeg sjekke nettbutikken:)

Jeg må bare le litt av meg selv :D Arvet en voksipose av søstra mi og tenkte at jeg skulle bruke den i dag når jeg la tulla ut for å sove. Brettet den ut, men kunne ikke fatte og begripe hvordan jeg skulle knyte den sammen :P Sto bare å klødde meg i hodet... Den er jo gedigen også.. Må ta en tur til søstra mi og få en liten innføring tror jeg :)

Endte opp med at tulla ble lagt i vogga inne i steden.

Back
Topp