Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her ligger det på ca d samme i grader mellom 5-10, mn bruker voksiposen og han har ikke vært for varm endaHvor mange grader er det ute hos dere som har tatt fram posen?! Er så i tvil. Her er det rundt 6-9 grader gjennomsnittlig for tiden, men har en lammeskinnspose fra Bozz som sikkert er ganske varm! Er de med flis kaldere?! Har faktisk en med flis kom jeg på som vi kjøpte på tilbud. Kanskje kan bruke den først![]()
Husk at ull puster og absorberer fukt, så ingen fare å ha de i lammeskinnspose. Bare kle dem lett, ha heller med ekstra tøy hvis de må opp av vognen. Vi ferierer i Spania hver påske og da har jeg hatt lammeskinn-underlaget i trillen. Blir mindre svette av ull enn av vognens syntetiske stoff. Ull kjøler jo også sånn sett.Her ligger det på ca d samme i grader mellom 5-10, mn bruker voksiposen og han har ikke vært for varm enda
Vil tippe lammeskinnsposen er noe varmere enn flispose ja, du får prøve deg frem? Bare å kjenne i nakken på babyen når han ligger nedi? Da kjenner man for om de er for kald eller varm![]()
Her varierer temperaturen veldig, noen dager er det bare 2-5g og da har jeg body,strømpebukse og en ulldress på henne +headover,tynne ullsokkerog votter. De dagene det er 6-9g har jeg på henne body,strømpebukse, en merino ulldress (sånn tynn superundertøy aktig) +headover, ullsokker og votter.
Hun ligger i lammeskinnspose.
Hihi d er lovLitt utenom tråden, men hvor kjøper man headover?![]()
Takk ja de virker så kjekkeHihi d er lovjeg har en fra joha, kjøpt på en barnebutikk her i finnmark
men har sett at name it har til så små på nettbutikken deres. Piere robert har fra 3mnd og oppover, de får du jo kjøpt på matbutikkene. Også har janus, men tror de også er fra 3mnd og opp. Elsker headover, det er så lettvint samtidig som det ikke blir nakent i halsen
![]()
Haha tenkte akkurat det samme!! Har bare funnet store fra 4 mnd og oppLitt utenom tråden, men hvor kjøper man headover?![]()
Cubus har noen i tynn ull, tror de går ganske langt ned i strHaha tenkte akkurat det samme!! Har bare funnet store fra 4 mnd og opp![]()
Haha tenkte akkurat det samme!! Har bare funnet store fra 4 mnd og opp![]()